Bar bora bora
podbudowy drogowe, chudy beton, budowa dróg, stabilizacja gr

Zgadza się, D15b 96-> EK3 VTI Po czym poznałeś?

Ciekawy silnik o dwóch fazach vtec, najpierw vtec-E , potem Vtec 130 kuniów

Maximum Power Output: 130Bhp (97Kw) @ 7000 RPM (approx. 110Whp);
Redline @ 7200 RPM; Honda PGM-FI

Maximum Torque Output: 14.2Kg/m (139Nm or 103lb-ft) @ 5300 RPM

Bore/Stroke: 75.0mm x 84.5mm

Compression Ratio: 9.4:1 ~ Maximum of 20:1 in 12-Valve Lean Burn Mode (Econo Mode)

Brakes: Hydraulic System ~ 4 Wheel Disc Brakes + 4 Channel ABS
Front ~ Ventilated Disc (Rotor size 262mm)
Rear ~ Solid Disc (Rotor size 240mm)

Kerb Weight: (manual) 2380 lbs (1080 kg)

Suspension System: Front + Rear ~ Double Wishbone

Stabilizer: Torsion Bar (Front)

Steering Type: Rack & Pinion w/ Power Assist

Stock Gear Ratios:
1st ----> 3.250
2nd ----> 1.782
3rd ----> 1.172
4th ----> 0.909
5th ----> 0.702
Final Drive Ratio ---> 4.058
Reverse ----> 3.153

Post z innego forum, ale wart uwagi wszystkich !!!!

W Karpaczu po maratonie rowerowym 19.09.2009. skradziono dwa rowery marki Kelly’s Sabotage 2009. Rowery miały przejechane ok. 2000km. Rozmiary rowerów: 15,5” (niedostępny w sprzedaży detalicznej) oraz 17,5”.
Rower 15,5” o numerze seryjnym: UV 08147951 z czarnym amortyzatorem MANITOU R7 MRD Absolute 100mm o numerze seryjnym: HB1037801 miał na kierownicy pulsometr Polar S 725X.


Specyfikacja skradzionego roweru Kelly's Sabotage 15,5”:
-rama KELLYS DYNAMIC Carbon monocoque superlite, rozmiary ram 15.5"
- widelec MANITOU R7 MRD Absolute, 100mm, Noble Air / Absolute Platform Damping / Lockout
-stery FSA Orbit Z
-korby SHIMANO XTR M970 Hollowtech II (44x32x24T)
-przerzutka przód SHIMANO XTR M971 (34.9mm)
-przerzutka tył SHIMANO XTR M970
-manetki SHIMANO XTR ST-M975 Dual Control
-kaseta SHIMANO XTR CS-M970-9 (11-32T)
-łancuch SHIMANO CN-7701
-hamulce SHIMANO XTR M975 Hydraulic Disc
-dzwignie hamulcowe SHIMANO XTR ST-M975 Dual Control Disc
-koła MAVIC Crossmax SLR Disc CL (Center Lock)
-opona Hutchinson PYTHON TUBELESS MRC 26x2.00
-wspornik kierownicy RITCHEY WCS 4-Axis O/S Matrix Carbonalloy (diam 28.6mm/ bar bore 31.8mm/ angle 6°)
-kierownica RITCHEY WCS Carbon O/S (31.8mm)
-chwyty ACCENT Cirrus
-sztyca RITCHEY WCS Carbon 1-Bolt monocoque (diam 31.6mm/ length 400mm)
-siodło czarne SELLE Italia Lady Gel Flow
-pedały SHIMANO M540 SPD

Proszę o kontakt, gdyby ktoś zwrócił uwagę na podejrzane aukcje:

Katarzyna Galewicz
k.galewicz@hotmail.com
509-055-570

Nie przepadam za panią O'Connor, ale w tym wypadku..., zresztą sami posłuchajcie.

Foggy Dew

As down the glen one Eastern morn to a city fair rode I
There armed lines of marching men in squadrons passed me by
No pife did hum nor battle drum did sound it's loud tatoo
But the Angelus bells o'er the Liffey swell rang out in the foggy dew

Right proudly highin Dublin Town they hung out the flag of war
'Twas better to die 'neath an Irish sky than at Sulva or Sud El Bar
And from the plains of Royal Meath strong men came hurrying through
While Britannia's Huns, with their long range guns sailed in through the foggy dew

But the bravest fell, and the requiem bell rang mournfully and clear
For those who died that Eastertide in the springing of the year
And the world did gaze, in deep amaze, at those fearless men, but few
Who bore the fight that freedom's light might shine through the foggy dew

Ah, back through the glen I rode again and my heart with grief was sore
For I parted then with valiant men whom I never shall see more
But to and fro in my dreams I go and I'd kneel and pray for you,
For slavery fled, or glorious dead, When you fell in the foggy dew.

Witam wszystkich. Mam dylemat. Kupiłem W sierpniu 2007 Bore TDI 2000 115 KM AJM. Przebieg teraz jest 216 tys, wszystko cacy , autko sie bardzo dobrze zbiera, pali mało 6 literkow , nie bierze oleju, piekna czerwona HIGHLINE i itd. Cos mnie podkusiło i pojechałem do najblizszego servisu VW( trzeba to bylo wczesniej zrobic wiem) zeby sprawdzic, jakie auto miało naprawy w niemczech. Okazało sie ze auto bylo serwisowane az do 2004, mysle sobie super tylko ze ten ostatni przeglad w niemczech byl przy przebiegu 280 tys... . Znaczy teraz moze miec conajmniej okolo 350 --360 tys. I co teraz ??? sprzedac ?? czy czekac az niedlugo moze bede musial wymieniac pompowtryski ?? a to jest droga zabawa(turbo bylo robione jest ok pompuje 1 bar, jest suche) sprzedac czy jezdzic jak myslicie ?? ( na marginesie dodam ze niekazdy serwis vw jest skory do podawania takich informacji o przebiegu, mi podali dopiero w drugim serwisie) aha auto przyjechalo do Polski 2005, kupilem od polaka normalnie.



© podbudowy drogowe, chudy beton, budowa dróg, stabilizacja gr design by e-nordstrom