Bauer Rafał Vistula
podbudowy drogowe, chudy beton, budowa dróg, stabilizacja gr

Pierce Brosnan w kampanii Vistula & Wólczanka - zobacz zdjęcia!
2007-08-21
Pierce Brosnan został ambasadorem marek Vistula & Wólczanka i pojawi się w najnowszej kampanii reklamowej, która rozpocznie się 1 września.

"Wybór Pierce'a Brosnana ma potwierdzić i utrwalić wizerunek V&W jako marki z górnej półki" - zapowiada Rafał Bauer, prezes zarządu Vistula & Wólczanka.

Zdjęcia do kampanii reklamowej zrobione zostały podczas sesji zdjęciowej w studio w Londynie. Pierce'a Brosnana fotografował, współpracujący z firmą od kilku lat, Robert Wolański. Aktor pozował w garniturach i koszulach szytych na miarę. Pierce Brosnan ma zagwarantowane w kontrakcie prawo do zatrzymanie wszystkich wykorzystanych w sesji ubrań.



Przygotowana kampania będzie miała bardzo intensywny charakter i obejmie: kampanię outdoorową - billboardy, siatki, komunikację miejską, katalogi oraz reklamę prasową.



Pokaz najnowszej kolekcji "Vistula & Wólczanka" odbędzie się 6 września w siedzibie Centrum Bankowo-Finansowego "Nowy Świat" Warszawie.



wirtualnemedia.pl




---------------------------

wg. mnie ,prawdziwy facet!!!

Widzę, że cicho na wątku tej spółki, tymczasem perspektywy coraz lepsze i warto przyjrzeć sie bliżej sytuacji technicznej oraz fundamentalnym podstawom tej firmy

Oto kolejna ciekawa porcja info:

VISTULA (VST): V&W z Galerią Centrum - 513 mln zł przychodów
Vistula&Wólczanka wraz z kupioną we wrześniu Galerią Centrum (GC) zamierza uzyskać 513 mln zł przychodów w 2007 roku, a powierzchnia handlowa wyniesie wówczas 60.000 m kw. V&W może dokonać kolejnego przejęcia za około pół roku - poinformował dziennikarzy Rafał Bauer, prezes V&W.

- Szacuję, że w 2007 roku uzyskamy razem 513 mln zł przychodów przy 60.000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej. Jesteśmy obecnie numerem trzy na polskim rynku detalicznym, wierzę, że w ciągu kilku lat staniemy się numerem jeden - powiedział Bauer.

Prezes V&W poinformował, że całkowita integracja z GC ma nastąpić do lipca 2007 roku.

- Do stycznia 2007 roku przygotujemy plan integracji, wdrożenie operacyjne nastąpi do kwietnia, a połączenie prawne i stabilizacja to będzie już połowa przyszłego roku. Całkowity wpływ tej operacji na zysk operacyjny szacuję na 4,1-8,2 mln zł - powiedział Bauer.

Niedawno V&W otworzyła kolejną Galerię Centrum, do końca 2006 roku ma powstać jeszcze jedna, a przez kolejne dwa lata ma powstawać pięć sklepów rocznie.

- Szacujemy, że na naszym rynku jest jeszcze miejsce na 10-15 sklepów Galeria Centrum - powiedział prezes.

Bauer podkreślił, że te działania mają doprowadzić do wzrostu marży handlowej do 45 proc. w 2009 roku z obecnych 40 proc. Dodał, że całkowity wpływ tego procesu na wynik operacyjny wyniesie od 10,5 mln zł do 19 mln zł.

- Chcemy także, by produktywność wzrosła o 30 proc. do 2008 roku, co przyniesie oszczędności rzędu 4,1-6,3 mln zł. Zatem w sumie w ciągu dwóch najbliższych lat, po wykorzystaniu wzajemnych synergii, możemy zaoszczędzić 28,2-43 mln zł - powiedział prezes V&W.

Galeria Centrum uzyskała za rok obrotowy liczony od sierpnia 2005 roku do sierpnia 2006 roku 209 mln zł obrotów i 6,4 mln zł EBITDA.

- Myślę, że w na koniec 2006 roku GC będzie mieć przychody nieco wyższe niż przed rokiem, pamiętajmy jednak, że w detalu decydujący jest grudzień. Natomiast wynik netto GD w tym roku powinien wynieść około zera - powiedział Bauer.

NFI Empik Media&Fashion podpisał pod koniec września z Vistulą&Wólczanką list intencyjny w sprawie sprzedaży na rzecz V&W 100 proc. udziałów w spółce Galeria Centrum za 10 mln zł. Ponadto V&W poręczy spłatę przez GC wszystkich pożyczek udzielonych jej przez EMF, których łączna kwota wynosi obecnie z odsetkami około 14,9 mln zł.

W sumie, poprzez zapłatę ceny sprzedaży udziałów przez V&W i spłatę pożyczek wpływ transakcji na cash flow EMF wyniesie około 30,9 mln zł plus oszczędności wynikające z zaprzestania finansowania przez EMF dalszego rozwoju GC.

Bauer raz jeszcze podkreślił, że wartością dodaną tej transakcji są marki. Wraz z kupnem Galerii Centrum Vistula&Wólczanka kupiła prawa do 11 marek, których udział w przychodach Galerii stanowi około 57 proc.

- Na pewno będziemy chcieli rozwijać markę Navy, by później ją sprzedawać w sklepach niezależnych - powiedział prezes V&W.

V&W zamierza dokonywać kolejnych akwizycji, nie wyklucza zagranicy.

- Myślę, że najwcześniej za pół roku będziemy gotowi do kolejnej akwizycji. Interesują nas również rynki zagraniczne - powiedział Bauer.

Prezes poinformował, że V&W pracuje obecnie nad prognozą wyników, i że jeśli zdecyduje się na jej podanie, nastąpi to najwcześniej w grudniu.

Wyniki GC będą konsolidowane dopiero po wydaniu zgody przez UOKiK na połączenie.

- Jeszcze nie ma tej zgody, na pewno będzie trzeba na nią jeszcze trochę poczekać. Nie widzę przeszkód natury formalnej, które mogłyby spowodować nieuzyskanie decyzji pozytywnej - powiedział Bauer.

Dla V&W Dom Maklerski PKO BP prognozuje tegoroczne przychody na poziomie 190 mln zł.

Transakcja zakupu Galerii Centrum zostanie sfinansowana w całości ze środków własnych spółki.

W celu sfinansowania modernizacji i nowych sklepów Galeria Centrum V&W zamierza wnioskować u akcjonariuszy o przeprowadzenie emisji.

- 17 listopada zbierze się walne zgromadzenie akcjonariuszy, na którym będziemy wnioskować o przegłosowanie uchwały o podwyższeniu kapitału o 10 proc. Będzie to emisja bez prawa poboru skierowana do inwestorów kwalifikowanych - powiedział Bauer.

- Jeśli dojdzie ona do skutku, to środki z niej pozyskane chcemy przeznaczyć na lekką przebudowę już istniejących sklepów oraz na otwieranie nowych oraz na asortyment (zatowarowanie) - dodał.

Bauer podkreślił również, że na razie nie jest w stanie określić wielkości emisji, gdyż nie wiadomo, po jakiej cenie inwestorzy będą skłonni kupować akcje. Zauważył jednak, że na pewno dojdzie do niej jeszcze w tym roku, a zapisy rozpoczną się niezwłocznie po walnym.

We wrześniu, prezes Bauer poinformował, że jeśli dojdzie do emisji, to będzie to kilkadziesiąt milionów złotych, a może nawet kwota trzycyfrowa.

http://mojeinwestycje.interia.pl/news?inf=809132



© podbudowy drogowe, chudy beton, budowa dróg, stabilizacja gr design by e-nordstrom