ericsson t630 simlock
podbudowy drogowe, chudy beton, budowa dróg, stabilizacja gr

Witam
Kupię Sony Ericsson T610i z ładowarką, może być również T630 z ładowarką.
Musi działać, może mieć blokadę simlock ale na orange.

Pisać na gg: 13740324

Cała transakcja przez allegro.

Tutaj nie pisać !! jak macie to to pisać na gg !

Pozdro

Witam ma do sprzedania 2 telefony

NOKIA 3100. Stan telefonu bardzo dobry jezeli chodzi o stan techniczny , stan wizualny oceniam na 4- chodzi o obudowe nosi slady uzytkwnia ale do tela dokladam kompletna nowo zalupiona obudowe.W zestwie znajduje sie rowniez ladowarka jak i kabel usb do lacznosci tela z Pctem. Jedynie do wymiany jest bateroia ktora trzyma ok 2 dni. tel bez simlocka.
cena 80 zl

Sony Ericsson T630
Stan telefonu techniczny bardzo dobry nie gubi zasiegu. stan obudowy dobry rowniez jest dodoatkowa obiudowa nowa. Brak simlocka. Batreia do wymniany trzyma 2 dni w zaleznosci od rozmow jak i pstykania zdjec. Do tela sa papiery ladowarka.
cena 110 zl

No wiec tak moaj przygoda zaczela sie od zakupu t630 ale o tym moze pozniej ...
Po dlugich i karkolomnych probach udalo mi sie przerobic moj kabel usb na servisowke Ladnie dzial scaignolem simlocka itp Ale jak to siemowi apetyt rosnie w miare jedzenia wiec pomysallem wgram nowego softa scaignolem takie pliki t630_r7a011_emea1.sbn (to jakby jest firmware caly-czy cos takiego moge sie mylic) i T630_R7A011_Modem.arm (a to cos do obslugi plikow-czy cos takiego moge sie mylic) Probowalem wgrac ten sofcik sonics-kiem ale nie wiem nie wykrywa mi tego kabla 0 reakcji Programik Sony Ericsson Remote Unlocker moge zdjac simlocka itp ale flash 0 reakcji Pomysallem o zgrozo Ale przypomniaem sobie o istnieniu tam tam tam SEMC Tool inaczej zwany USB-Smart Wgralem sobie ten 1 plik t630_r7a011_emea1.sbn Ale za to przy 2 wyskakuje taki blad


Connect to phone
Check if RSA is active
RSA Active, bypass RSA
Initialize boot
Load data for flash
Upload ARM: "T630_R7A011_Modem.arm"
ERROR: 003612


Telefonik dziala i nawet sybko smiga widze poprawe ale czytalem ze ten 2 plik powienien byc w takeij samej wersji jak ten 1 No i co mam zrobic zostawic tak czy cos edytkwoac?

Moze ktos ma jakeis sugestje jaki program zastosowac moze jakeis inne pliki prosze o sugestia za ktore z gory dziekuje

A i sorki za blety ortograficzne

Mam aktualnie mozliwosc bardzo taniego zakupu Sony ericsson t630, niestety bedzie on z simlockiem w ERZE. Jesli ktos chce zarzucic sie linkiem do jakies stronki na której mozna sciagac sima z tego tel. lub zna programiki odpowiednie do takiej operacji to bybłym baardzo wdzieczny za ich podanie. Chyba ze jest ktos z okolic Białegostoku kto sciaganalby sima z se t630 to tez prosze dac znac
I z innej beczki: Słyszałem że jeżeli telefon posiada simlock w ERZE, to heyah i tak działa. Czy ktos wie czy jest to prawda??

Pozdrawiam, nergi

Niedawno miałem zamienione w moim telefonie oprogramowanie - konfiguracja znajduje się w topiku o Problemie z podczerwienią i Bluetooth. Teraz wszystko już działa. Jest to oprogramowanie R6C005, nie wiem tylko czy oryginalne, ale sądząc po zmienionym menu tak. Więc...
Ile jest wersji oprogramowania do SE T630?
Skąd można je wziąć?
Czy telefony kupowane bez simlocka mają wgrane oprogramowanie o poniższych parametrach:
R6C005 prgCXC12-5789_EMEA_1_N
R6C005 prgCXC12-5802_TAE_N (czy jest oryginalne?)?
Czy kabel terminator, to po prostu kabel USB do telefonu?
Czy nr IMEI można zmienić?

Mam problem z sony ericsson terminator div 8.4. Moj problem polega na tym iz nie moge zdjac simlocka Ery z modelu t630. Postepuje zgodnie z instrukcja obslugi ktora byla dolaczona na plycie CDROM. Zgodnie z jej zapisami uruchamiam program DIV_USB_3_1.exe, zaznaczam model t630 i read all codes i potem do selected jobs. Przesuwa sie pasek postepu a potem pokazuje blad 0106. Na div 5 pokazuje ze jest RSA i takze nie chce odczytac kodow. Nie chce za bardzo eksperymentowac z remove rsa i wogole , wiec jesli ktos ma sprawdzona metode na ten telefon pod termika to niech napisze.
Nie jestem za bardzo oblatany w SE a dodatkowo do tej pory nie mialem z nimi zadnych problemow.

4 telefony
  4 telefony na sprzedaż.

2 razy sony ericsson t630. W pierwszym z nich wylany jest wyświetlacz i joystick by sie zdało wymienić a drugi swieci na biało wiec mysle ze to tylko soft. UWAGA tylko jedna bateria do tych 2 telefonów :/ gdzieś się druga zgubiła :)

trzeci telefon do panasonic gd96. wszystko działa prócz jednego szczegółu. Trzeba odpowiednio ustawić kabel żeby sie naładował. Simlock Orange.

czwarty telefon to różowy vk530. Byłem z nim w komisie i powiedzieli że to cos z bateria i naprawa około 40 zł kosztuje.

W zestawie telefony, ładowarka do panasonica i vk530, bateria od vk530 i jakiejś motoroli :)

Jedyna okazja na kilka telefonów z drobnymi usterkami
Piszcie w temacie jeśli jesteście zainteresowani kupnem.

Cytat:
ten opis mi nie działa... proszę jaśniej...


Cytat:
P.S. Mam kabel T28 Nie wiem jaki telefon chciałeś odblokować ale obsługuje on:
SONY ERICSSON: T68i / T230 / T300 / T310 / T610 / T630 / K500i / K508i / K700i i starsze modele.

Do zdjęcia simlocka z x750/w800 polecam:
1) kabelek cruiser :arrow: http://gsmcenter.pl/osc/product_info...products_id=96
2) SEMC TOOL w v 8.6 (też jest na forum)
3) Opis z forum :arrow: http://se-center.info/viewtopic.php?p=80423#80423

sprzedam N E65,MOT L6,SE K700i,SE K510i,SE T630,N6610i,N3220
  N E65,MOT L6,SE K700i,SE K510i,SE T630,N6610i,N3220,LG B2050,N3330

nokia E65 (prawie nowa z Orange ale bez sim-locka, stan 6(folia na wyświetlaczu-fabryczna)cały komplet)- cena do uzgodnienia

motorola L6 ( stan 4+, lekkie otarcia na rogach, 100% sprawna, sim-lock era ) 100zł

sony ericsson K700i ( stan na 6, na gwarancji, nowy joy orginalny wstawiany w serwisie ) 150zł

sony ericsson K510i ( stan 5+, 1,5 roku gwarancji, sim-lock PLUS) 200zł

sony ericsson T630 (nowa obudowa i nowa bateria) -60zł

nokia 6610i ( stan 4+, nowa orginalna bateria, bez sim-locka) 100zł

nokia 3220 ( stan 4 +) 100zł

LG B2050 ( stan 5 ) 80zł

nokia 3330 ( stan 3, bez sim-locka ) 50zł

wszystkie telefony są oczywiście w 100% sprawne

kontakt:

gg-10425718
plus-603568874

Nie znam sie na kabelkach, a Wy? :)
 
Nie znam się na tych wszystkich kablach do komórek,
dlatego z góry proszę o wyrozumiałość :)

Jaki kabel jest potrzebny, żeby zdjąć simlocka, wgrać PL Menu
i ewentualnie ściągnąć phone ock code, do:

- Samsung D600
- Sony Ericsson T630
- Nokia 6230

Wiem, że to będą różne kabelki :) ale czy np do SE T630 wystarczy
taki kabelek: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=82163008 ?
Czy tym się nie da zrobić to wszystko? Jeśl nie, to jakim się da? :)
(prosiłbym o link do przykładowej aukcji na allegro).

Jeśli miałby ktoś chwilkę, aby choć troszkę mi pomóc, będę bardzo wdzięczny
:)

pozdrawiam



--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

SE T630 i SIM-lock
  Jaka jest cena ściągnięcia SIM-locka ERY z aparatu Sony Ericsson T630.
Ewentualnie proszę o namiar na jakiś punkt w Poznaniu gdzie bez obaw o stan aparatu "po zabiegu"
mogę go oddać serwisantowi :-)

--

Pozdrawiam
Karol MARCHEWKA

www.marchewka.za.pl

Witaj, ja osobiście nie kupiłbym telefonu za granicą jeżeli miałby simlocka, jakieś 3 lata temu kupiłem Sony Ericssona T630 z niemieckiej sieci O2, gdy po przybyciu do polski ściągnołem simlocka
i wgrałem polskie menu (odziwo soft zostawili brand'owany) telefon gubił zasięg poza miastem, na wsiach i w trakcie jazdy samochodem. Jestem zrażony do zagranicznych SE i obecnego K800i
kupiłem w polsce z simlockiem na plus'a. Z kolei moja mama kupiła sobie Motorole V3 z simlockiem na Vodafone.de i telefon póki co po ściągnięciu blokady sprawuje się świetnie. Więc podsumowując
i myśląc po mojemu czysta "LOTERIA". Pozdrawiam!


PS. Jestem nowy na forum, pozdrawiam wszystkich!

chronologicznie, chyba nic nie pominalem 5-6 klasa podstawowki jakos sie zaczelo.

ericsson gh 688 - telefon zaczepno-obronny
ericsson t10s - pierwszy zestawowy telefon w popie wtedy wraz z klawiaturka do pisania smsow

nokia 3210 -jaki to byl wtedy szpan - nowka sztuka w popie...
nokia 3310
nokia 3410
nokia 6210
nokia 5510- zamienilem za 6210 i troche $$$ dzis pewnie bym zalowal, ale wtedy... 64mb wbudowanej pamieci... chyba moja pierwsza pamiec masowa , do tego radio, mp3 i pelna klawiatura... tylko 2 wtyczki sluchawek, osobna do rozmow osobna do radia wkurzaly... dla mnie telefon ideal jak na tamte czasy, zmienilem ja, kiedy przestaly mi sie podobac jej wymiary. kiedys z tego telefonu nawet uratowalem impreze szkolna kiedy to zawiesil sie komputer, a trzeba bylo cos puscic to byly czasy...

nokia 8210 x 2 - jedna przeflashowana na 8250, obie dzialaja do dzis, pare dni po zmianie z 5510 mialem nieprzyjemna sytuacje z dwoma cwaniakami liczacymi na naiwnych malolatow "damy ci numer do dobrego dilera", olalem poszedlem dalej, ostatecznie spotkalem ich po godzinie w autobusie i chcieli oczywiscie ukrasc telefon, gdybym dalej mial 5510 to pewnie bym ja stracil... 8210 uratowala jej wielkosc )

nokia 3510i - pierwszy kolorowy wyswietlacz
nokia 3100 pierwszy abonamentowy telefon - u mnie dzialala bezblednie przez rok, brat dostal i po miesiacu wlozyl do pralki z ciuchami, martwa

motorola v300 - mama po roku zmieniala telefon, to sie usmiechnalem, telefon byl w fatalnym stanie, po kilku tygodniach poszla tasma od wyswietlacza, rozebralem i kumpeli sprezentowalem z niej wyswietlacz oraz glosnik;)

sony ericsson t630 x 2 - poczatkowo szukalem normalnej bialej wersji, ale trafialem na 'limitowana', czarna dostepna tylko w tmobile i pokrewnych (w PL bylo z tymi telefonami dokladnie na odwrot, to biala mozna bylo nazwac limitowana )... w jednym nawalal joy, drugi mimo lat dziala dalej, chyba perwszy telefon z ktorego bylem zmuszony sciagac simlocka

nec 616v - krowa jakich malo, ale telefon 3g, sprzedalem po tym jak sobie malo przez nia zebow na rowerze nie wybilem probujac ja najpierw wyciagnac z kieszeni, a potem otworzyc wrocilem do t630

k800i - mama dlugo nie mogla sie przestawic na nowy telefon wiec oddala go mi, ostatecznie po 2 m-cach kazala go sobie zwrocic ;p, zalatwilem sobie drugi

nokia n73me - poczatkowo miala byc e61 ale nie mieli jej juz w erze na stanie, a ze chcialem cos z symbianem i duzym wyswietlaczem wybor padl na ten model.

Mam do sprzedania Sony Ericsson T630 w stanie idealnym, sim-lock ERA. Real foto.
Cena jaka mnie interesuje to 150zł, mogę wystawić aukcję na allegro.

Mam problem z Bluetoothem i IrDa w SE T630. Telefon był flashowany i miał zdejmowany w ten sposób SIM lock. Gdy ja wysyłam do kogoś coś przez Bluetooth lub IR wszystko jest OK, ale gdy ktoś do mnie wysyła, to telefon sam się wyłącza i włącza ponownie. Proszę o pomoc.

Witam ,

Mam UFS-3 Flasher i nie moge zdjąć simlocka z sony ericssona T630? Po pierwsze nir moge połączyć telefonu z Boxm, próbowałem na wiele sposobów i nic nie daje rady!

Moje telefony w kolejności chronologicznej, nie to co trzymałem w rękach ale te które miałem i używałem.

Siemens C25 (pierwszy mój telefon, cena w promocji 138zł, kaseta z Armageddonem, plecak ERA i futerał skórzany na telefon, rok, chyba 1998 albo 9, październik). HEHE, brak rozliczania sekundowego, płatność za dwie pierwsze minuty, darmowe 5 sekundówki. ;) fajne czasy. Abo chyba za 30..40zł i w tym jakieś 10 czy 15 minut wliczone.

Siemens C35 - wielki krok w stosunku do poprzednika, lepszy wyświetlacz, logo operatora, wypas na tamte czasy i miał modem CSD.

Siemens C45 kolejna rewolucja, brak antenki, wyraźniejszy i lepszy wyświetlacz, pomarańczowe podświetlenie i ciągle zazdrościłem koleżance bo miała z lepszej serii i jej LCDek był bardziej kontrastowy. Gra: Stack Attack mnie pochłaniała :)

Siemens S45 Wreszcie miałem model z wyższej półki. Piękny telefonik. Płaski, wygodna klawiatura. Zmieniłem podświetlenie z pomarańczowego na niebieskie. Potem zmiana softów, aż w końcu miał soft z S45i. Miał dobry zasięg, chyba do -99dB.

Siemens S45i kupiłem żeby porównać z przerobionym S45, różnica była tylko w napisie na obudowie :)

Siemens MT50 Kolejna rewolucja. Wreszcie poznałem co to JAVA. Koniec z grami wbudowanymi na stałe. Stronkę wap.midlet.org odwiedzałem przez WAP codziennie. :) Gry miały po kilka kilobajtów i były monochromatyczne, tak jak mój telefon z ładnym niebieskim podświetlaniem.

Siemens SL45i Zrezygnowałem z gier JAVA na rzecz karty pamięci i MP3. To rzeczywiście działało i to bardzo dobrze. 32MB.

Siemens S55 No i znowu przełom, kolorowy wyświetlacz całe 256 kolorów i 101x80. Ale kolor i kolorowe gry JAVA. Ten telefon pierwszy raz wykorzystałem jako modem do PCta. GRPS class 10 - 4 kanały down i 2 up. Do tej pory to standard w GPRSie. Piękna sprawa i ładny telefon. Tak przy okazji, modem GPRS działał tylko przez oryginalny kabel z zestawu.

Siemens MC60 - aparat, co prawda na wyświetlaczu nic nie widać ale aparat działał, sprzedałem go po dwóch dniach, bardzo mi się nie spodobał.

Nokia 6610i Hmm, chwilowy odpoczynek od Siemensów. Miało być lepiej. A z lepiej - radio i to jedyna rzecz ciekawa w tym telefonie. Reszta, włącznie z menu nie przypadła mi do gustu.

Motorola T720 - pierwszy mój telefon z klapką, rewelacja, nie trzeba blokować klawiatury. Ekran kolorowy, ładny i duży. Sam telefon dość wolny i toporny + krótki czas czuwania. Ale podobał mi się. Do tego w końcu lepsze gry w javie. Gulos Tale - fajna platformówka. :)

Motorola T720i - więcej pamięci na gry. 1MB zamiast połowy tego u poprzednika. Reszta prawie to samo.

Motorola T722i - spodobał mi się design obudowy.

Motorola V300 - polowałem po salonach na nią przez miesiąc. W końcu kupiłem dwie od razu. Pierwszy telefon na miarę 21go wieku :) Dobry ekran TFT, szybki, klapka i działał. :)

Motorola V500 - chciałem mieć BT no i miałem :)

Ericsson R320S - Hmm, V500 zginęła w wypadku samochodowym, leżąc w szpitalu dostaję wygrzebany gdzieś z piwnicy przez brata. I nie powiem, fajny telefon, bateria trzyma około 6 godzin lub jedną rozmowę kilkuminutową. :) ale jest z czego dzwonić.

Motorola V600 - doszły świecące kręgi na obudowie :)

Motorola V3 - dalej klapka ale jaka fajna :)

SE P800 - hehe, to był klocek, długo go nie miałem. Kilka tygodni.

SE T230 - a na to mnie namówili w salonie ERY, sprzedałem go na drugi dzień, nie nadawał się do niczego

Samsung C100 - bo ładnie grał, i w ogóle ładny był.

Philips 530 - hmm, po co ja go miałem to już nawet nie pamiętam ale gorszego telefonu dawno nie widziałem

Nokia 6310i - kolejna NOkia. Stara ale działała porządnie.

Siemens ME45 - nie miałem nic i musiałem z czegoś dzwonić.

Motorola E398 - wspaniały i głośny telefon

Motorola C975 - 3G i bardzo szybkie menu i gry. Ale spore gabaryty

Samsung E800, ładny mały ale strasznie niewygodne klawisze.

SE T630 - na poważnie zacząłem erę telefonów Sony Ericsson.

SE Z1010 - podobał mi się na zdjęciach, jak go kupiłem to sprzedałem po 3 dniach, za klockowaty

SE F500i - kolejny SE, całkiem fajny ale brak BT mnie wkurzał.

SE K700i - ten był sporo fajniejszy i miał radio :)

SE K608i - a ten jeszcze do tego UMTS.

SE K750i - za 1300zł w maju 2005. Dobra cena i dobry telefon.

SE D750i - z Ery na krótko bo jakiś miesiąc.

Philips C362 - 2 sztuki :) dali mi na przedłużenie umowy, lipne telefony.

Samsung X640 - kurcze telefon z aparatem, bez IrDy i bez BT, porażka.

Samsung D600E - koniec umowy i przedłużenie, cena 1zł :) hehe, robił złe zdjęcia i nie miał makro, sprzedałem.

SE K750i - kolejny, tym razem z Orange, nowy na gwarancji. CID 49.

SE K750i - wymiana na CID 36, SEFP działa :)

SE K800i - z O2, bez simlocka. PO tygodniu siada głośnik, oddaję go do komisu. Ale ciagle jestem pod wrażeniem tego modelu :)

SE K300i - chwilowy kaprys, hehe no i nic innego nie było na allegro w moim mieście akurat.

SE K310i - kolejna propozycja z Orange, fajny, test na MP.

SE K750i - chyba już czwarty. Oczywiście CID 36. I ten obecnie mam.

Motorola C350 - używam jej jako modemu GPRS. Też ciągle jest.



© podbudowy drogowe, chudy beton, budowa dróg, stabilizacja gr design by e-nordstrom