ogranicznik prędkości Forum autobus
podbudowy drogowe, chudy beton, budowa dróg, stabilizacja gr

Witam wszystkich jestem na tym forum nowy więc jeśli pisze nie w tym temacie to proszę moderatora o przeniesienie.Sprawa dotyczy tzw. ograniczników predkości a mianowicie, posiadam 3 Mercedesy Sprintery przerobione na autobus z ilością miejsc 16 wszystkie te auta posiadają oryginalnie ustawiony kaganiec komputerowo.Podczas gdy chciałem zrobić przegląd diagnosta stwierdził że nic go to nieobchodzi czy jest czy też nie, on musi mieć zaświadczenie, więc moje pytanie, bo może ktoś zetknoł się z tym tematem, gdzie można takie zaświadczenie uzyskać dodam że żadna z firm zajmująca się komputerami samochodowymi takiego zaswiadczenia nie wypisze.Proszę o pomoc bo myśle że jest dużo takich jak ja.


Kolego Zbigniewie!
Prosiłem Cię na priva abyś nie wypisywał więcej swoich niepoważnych pomysłów na BusForum. Wszyscy już znamy Twoje poglądy i naprawdę wystarczy już tego. Jako żeby była jasność i wszyscy znali reguły gry to jeżeli po 1 września zobaczę choć jeden post typu:
- precz z tramwajami, usunąć tramwaje, autostrady dla autobusów, itp.;
- zabrać ulgi stuentom, itp.;
to daję Ci bana.
Pozdrawiam.


Panie Leszku słowo się rzekło a Pan nie podejmuje żadnych działań, przeto wnoszę o zrealizowanie swoich zapowiedzi odnośnie bana dla Pana Zbyrusa oto corpus delicti:
http://infobus.com.pl/forum/viewtopic.p ... 5&start=45


Locutus!
Piszesz bzdury. Bombardier nie ma fizycznych możliwości jazdy 90 km/h. Absolutna max. prędkość techniczna tych Bombek to 80 km/h (gdy bez ograniczników) ale są do 70 km/h (słabsze Bombardiery i tak bez ograniczników wyciągają tylko 70 km/h). A autobus ma Vmax. nawet 120 km/h. Niejedno metro tyle nie może wyciągnąć. Tylko trzeba autobusom pobudować autostrady w miastach. Taka powinna być polityka komunikacyjna: autostrada dla autobusu, autobus na autostradę. A wyciąganie max. możliwości z tramwaju powoduj znaczny wzrost zuzycia prądu (tramwaj jest tym oszczędniejszy i wolniej jedzie a z autobusem jest odwrotnie).
W Poznaniu rozbiły się PESTKI - kolejny argument przeciw bimbkom.


Wszyscy widzimy Pan Zbyrus nawet zmienił kolor na czerwono w miejscu gdzie dopuścił się tego złego czynu.



© podbudowy drogowe, chudy beton, budowa dróg, stabilizacja gr design by e-nordstrom