ogródki działkowe Warszawa Rembertów
podbudowy drogowe, chudy beton, budowa dróg, stabilizacja gr

no i dobrze, oby się dobrze mieszkało. Na młocinach przy hucie i planowanym
węźle komunikacyjnym, na tarchominie przy polfie, na białołęce przy
oczyszczalni, lub trasie toruńskiej, w rembertowie i w zielonce przy poligonie,
z dala od centrum, za to blisko planowanej obwodnicy, na targówku - w częsci
przemysłowej, przy spalarni śmieci, na grochowie przy wedlu i zasmrodzonej
grochowskiej, z beznadziejnym dojazdem do centrum, na saskiej w pobliżu
stadionu international, na siekierkach przy elektrociepłowni, na kawęczynie
też, w towarzystwie nastawni kolejowej na olszynce, na kamionku przy ogródkach
działkowych lada chwila zamienionych w potężne centrum handlowe, pomiędzy
łazienkowską a waszyngtona, na słonecznym stoku z widokiem na łazienkowską, w
construction nad ostrobramską (heh!), w ursusie przy ursusie (jak tam
dojechać!?), na kabatach wśród nowych osiedli bez drzew, ale za to z lasem
kabackim i możliwą obwodnicą warszawy, na okęciu z lotniskiem, za to blisko
świata, we włochach na dźwigowej i globusowej, etc, etc.

Lepszy dojazd z Targówka do Ząbek i Zielonki

Nową linię autobusową z Targówka przez Ząbki i Zielonkę do Rembertowa
uruchomi na przełomie kwietnia i maja Zarząd Transportu Miejskiego
To efekt wczorajszych rozmów szefów ZTM z władzami Ząbek. Linia, które jeszcze
nie dostała numeru, ma m.in. poprawić połączenie Targówka z Rembertowem,
połączyć północne rejony Ząbek z południowymi, a także zastąpić wycofaną z
części Targówka linię 145.

- Będzie też dobrym rozwiązaniem dla działkowców, którzy mają ogródki w
okolicach Ząbek - mówi Michał Dąbrowski z Zarządu Transportu Miejskiego. Choć
trasa wiedzie poza granicami Warszawy, bilety mają kosztować tyle, ile w
liniach miejskich: 2 zł i 40 gr. Do Zielonki kursowała kiedyś "siedemsetka" z
Zacisza i Bródna, ale wtedy w autobusach płaciło się dwukrotnie więcej niż w
mieście.

A oto dokładna trasa nowej linii: autobusy wyruszą z pętli na Targówku i dalej
pojadą Trocką, Radzymińską, Bystrą, Batorego (w Ząbkach), al. Piłsudskiego,
ks. Skorupki, Chełmżyńską, Szwoleżerów, al. Piłsudskiego (w Zielonce),
Żołnierską, Czwartaków, Paderewskiego, gen. Chruściela do pętli przy Akademii
Obrony Narodowej w Rembertowie.

Do Ząbek na początku maja najprawdopodobniej zacznie też dojeżdżać linia
nocna. Szczegóły mają być znane w przyszłym tygodniu.

miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,3991031.html

Pani(ei)wszechwiedący Gość: m. IP: *.chello.pl " na skutek
pieniactwa osób z Saskiej Kępy i Kamionka." Informuje: Siedziba i
szef komitetu protestacyjnego Gocła .Ogródki działkowe- mieszkańcy
całej Warszawy.Grochów Centralny,Przyczółek Grochowski Grochów
Kinowa.Tych pieniaczy POMINOŁ Gość: m. IP: *.chello.pl
Saska Kępa i Kamionek zgadza się.Najwięcej podpisów Praga
Półńoc.Poparcie Rembertowa Ząbek.Wszyscy kandydaci na prezydenta
Warszawy podpisali protest.Sporo tych pieniaczy.TO NAWET NIE BYŁ
PROTEST TO BYŁ BUNT. Dobrze ,że Gość: m. IP: *.chello.pl jest
rozsądny.
Jestem ciekaw jak bedzie się cuł jadący ul.Tysiąclecia wiaduktem
nad Al. Solidarności bez możliwości skrętu.Będzie się czkało
projektantom.
Oczywiście zaszkodzi bo pieniądze można WYDAĆ LEPIEJ.

Nowa linia ZTM : Rembertów–Zielonka–Ząbki–Targówek
miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,3991031.html
Nową linię autobusową z Targówka przez Ząbki i Zielonkę do Rembertowa uruchomi
na przełomie kwietnia i maja Zarząd Transportu Miejskiego

To efekt wczorajszych rozmów szefów ZTM z władzami Ząbek. Linia, które jeszcze
nie dostała numeru, ma m.in. poprawić połączenie Targówka z Rembertowem,
połączyć północne rejony Ząbek z południowymi, a także zastąpić wycofaną z
części Targówka linię 145.

– Będzie też dobrym rozwiązaniem dla działkowców, którzy mają ogródki w
okolicach Ząbek – mówi Michał Dąbrowski z Zarządu Transportu Miejskiego. Choć
trasa wiedzie poza granicami Warszawy, bilety mają kosztować tyle, ile w
liniach miejskich: 2 zł i 40 gr. Do Zielonki kursowała kiedyś "siedemsetka" z
Zacisza i Bródna, ale wtedy w autobusach płaciło się dwukrotnie więcej niż w
mieście.

A oto dokładna trasa nowej linii: autobusy wyruszą z pętli na Targówku i dalej
pojadą Trocką, Radzymińską, Bystrą, Batorego (w Ząbkach), al. Piłsudskiego,
ks. Skorupki, Chełmżyńską, Szwoleżerów, al. Piłsudskiego (w Zielonce),
Żołnierską, Czwartaków, Paderewskiego, gen. Chruściela do pętli przy Akademii
Obrony Narodowej w Rembertowie.

Do Ząbek na początku maja najprawdopodobniej zacznie też dojeżdżać linia
nocna. Szczegóły mają być znane w przyszłym tygodniu.

goszczyn1 napisał:

> miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34862,3991031.html
> Nową linię autobusową z Targówka przez Ząbki i Zielonkę do Rembertowa uruchomi
> na przełomie kwietnia i maja Zarząd Transportu Miejskiego
>
> To efekt wczorajszych rozmów szefów ZTM z władzami Ząbek. Linia, które jeszcze
> nie dostała numeru, ma m.in. poprawić połączenie Targówka z Rembertowem,
> połączyć północne rejony Ząbek z południowymi, a także zastąpić wycofaną z
> części Targówka linię 145.
>
> – Będzie też dobrym rozwiązaniem dla działkowców, którzy mają ogródki w
> okolicach Ząbek – mówi Michał Dąbrowski z Zarządu Transportu Miejskiego.
> Choć
> trasa wiedzie poza granicami Warszawy, bilety mają kosztować tyle, ile w
> liniach miejskich: 2 zł i 40 gr. Do Zielonki kursowała kiedyś "siedemsetka" z
> Zacisza i Bródna, ale wtedy w autobusach płaciło się dwukrotnie więcej niż w
> mieście.
>
> A oto dokładna trasa nowej linii: autobusy wyruszą z pętli na Targówku i dalej
> pojadą Trocką, Radzymińską, Bystrą, Batorego (w Ząbkach), al. Piłsudskiego,
> ks. Skorupki, Chełmżyńską, Szwoleżerów, al. Piłsudskiego (w Zielonce),
> Żołnierską, Czwartaków, Paderewskiego, gen. Chruściela do pętli przy Akademii
> Obrony Narodowej w Rembertowie.

Generalnie - świetna wiadomość
tylko linia nie jeżdzi nawet kawałkiem ul. Powstańców
(jedyny plus to to że w takim wypadku na Powstańców będzie można progi zwalniające zrobić - bo ZTM nie jeździ po progach)

Jedyne co mnie niepokoii to promień skrętu wewnętrznego na skrzyżowaniu
Szwloeżerów - Piłsudskiego - ale skoro ZTM się zdecydował - to musiał zrobić objaz i zaakceptować

Widać, że autor tekstu ma nikłe pojęcie o układzie ulic
z tą Chełżmżyńską torche dał ciała.
Tytuł artykułu daje nadzieje mieszkańcom Zielonki - a treść ich rozczarowje,chyba sobie tą linią nie pojeżdżą.

Cóż - jeśli sprawa się sfinalizuje, pozostanie pogratulować naszym lokalnym władzom.



© podbudowy drogowe, chudy beton, budowa dróg, stabilizacja gr design by e-nordstrom