VAG CAN Commander Full Download
podbudowy drogowe, chudy beton, budowa dróg, stabilizacja gr


vag -k +can commander full nie poradzi sobie z tym autem? o ile mi zadziala bo jakis problem znim ciagle! chyba go odesle a moze potrzebuje HEX-USB+CAN juz zgłupalem !!!pomocy czym zaadoptowac nowy lkuczyk do audi a3 2005 1,9 dti prosze znawców o pomoc
K+can nie powinien miec problemów z tym autem. Mam wersję 1.4 china i podpinałem się pod golfa V paska B6 porsche cayenne. Jeśli też masz chińczyka to spróbuj wyłączyc antywirusa.

Czesc, mam interfejs jak w temacie, niebieski kabelek od Chińczyków jednak nijak nie mogę go zmusić do komunikacji z autem. Niby wykonuje wszystko jak w instrukcji, ale bez rezultatów. Wraca komunikat target unit not responding, diagnostic not opened.

Próbowałem użyć softu umieszczonego na forum, w którymś z wątków. Ale tamten zupełnie się nie odpala. Wskakuje na kilka sekund w procesy, ale pozniej sie sam usuwa, nie wyskakuje zadne okno GUI. Dodam ze powylaczalem antywirusy, firewalle itd.

System operacyjny to Windows XP SP3. Sprawdzilem MPROGiem czy cos tam widac na drugim koncu kabelka i niby zwraca numer seryjny.. Probowalem na 2 innych kompach w tym jeden XP SP2 i też nic. Ciągle nie mogę nawiązać komunikacji z samochodem. Uzyłem juz chyba wszelkich mozliwych ustawien COMa, poczawszy od numeru skonczywszy na predkosciach i opoznieniach.

Jest to moj pierwszy interfejs i może ja coś źle podłączam, probuje komunikowac sie z samochodem na wlaczonym zaplonie, silniku i bez jednego i drugiego - tez nic. Po podlaczeniu interfejsu do zlacza, na kablu zapala sie niebieska dioda (jak mniemam sygnalizujaca polaczenie)

Rozkrecilem interfejs i zawiera PICa, Windows rozponaje go poprawnie jako ktorys z modeli FTDI.

Samochod to Skoda Octavia 2, 2006r.


EDIT: Może jest ktoś z łódzkiego i miałby chwilkę na małe testy z kablami, żebym mogl wykluczyc blad kabla lub samochodu (potrzebny z grupy VAG z szyna CAN - po 2004r)

Witam
Panowie szukam jakiegoś dobrego interfejsu którym zdiagnozuje auto, "zrobię" licznik, sczytam PIN, dopasuje nowy kluczyk, immo, zresetuję poduszki.
Na początek myślałem o grupie VW i działaniu po złączu diagnostycznym, znalazłem kilka fejsow:
VCDS VAG COM 908.1 (diagnoza)
VAG TACHO 3.01 (licznik, immo)
VAG CAN 5.1 Commander (licznik, immo)

ale zastanawiam się nad kupieniem czegoś droższego (lepszego) i oryginalnego:
Magic Dash CAN (licznik,PIN)
VAG DASH PROG Handheld Full version + 07 VW Update - to już z wyższej półki

chyba że coś chińskiego np. DIGA - TACHO Universal, za około 2000zl, tyle że różnie bywa z wykonaniem i blokowaniem się fejsu, co można niby naprawić,
no i chyba za wysoka dla mnie półka Smile
TACHO UNIVERSAL ORYGINAŁ EFICHIP(to już chyba większa grupa niż VW)

tanie kabelki chyba odpadną w przedbiegach, chodzi mi o to żeby nie narobić za dużo bałaganu na początek

dodam, że nie będę zabierał nikomu w Polsce chleba Smile, a śmiem przypuszczać, że na początku dam zarobić "irolom" bo pewnie uwalę kilka rzeczy Smile,
później zamierzam się rozejrzeć za jakimiś programatorami pamięci (bawiłem się kiedyś kartami na PIC, ATMEL), co by samemu naprawiać to co sam zepsuję i może z czasem po innych początkujących:), np.:
E-Clips (kolega mi polecił, ale może się mylić)


pomóżcie panowie w dobraniu czegoś sensownego, z góry dzięki za pomoc

Witam

Mam VW Polo rocznik 2004 (okular) 1.4 TDI. Ostatnio zakupiłem interfejsa do niego VAG K+CAN Commander 1.4 FULL od Viaken-a. W celu sprawdzenia czy kabelek działa podłączyłem go do auta. Jako oprogramowania użyłem VWTool (wersje spolszczoną), sprawdziłem z którymi modułami się łączy (najprawdopodobniej połączyłem się również z modułem komfortu, nie grzebałem w nim tylko sprawdziłem czy się łączy). Zaraz po wyłączeni programu centralny zamek zaczął wariować. "Pstrykał" - otwierał się drzwi, po czym otworzyły się szyby do samego końca jednocześnie. Na polskim Vag-u 4.9 w module komfortu pokazuje błąd 1336-coś a autoryzacji modułu przez szynę CAN (przepraszam za niedokładną treść). Chwile po skasowaniu błędu znowu się pojawia.
Centralny zamek czasami podczas jazdy sam "pstryka" (domniemywam że się otwiera), czasami w seriach po kilkanaście razy. Szyby czasami otwierają się tuż po otworzeniu samochodu.
Próbowałem również czy interfejs przestawia licznik. Użyłem do tego VAG K+CAN Commander 1.4 FULL i przez linie K przestawiłem moduł w komputerze o 100km) Nie przestawiałem tego drugiego modułu w silniku.


Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu z zamkiem i szybami. Pozdrawiam

Witam
To mój pierwszy post na tym forum dlatego witam wszystkich forumowiczów i zwracam sie z prośba o pomoc. Kupiłem niedawno interfejs VAG K+CAN+UDS Commander 3.6 FULL we wtyku OBD2 od Viakena do zabawy z moim Audi.Na poczatku bylo to tylko kasowanie bledow z climatronika ktore notorycznie sie pojawialy mimo sprawnej klimy, a z czasem zachcialo mi sie sprawdzic mozliwosci interfejsu no i popsulem licznik.Wszedlem w eproom zeby sprawdzic czy przebieg sie zgadza z tym co jest na blacie.Nastepnie odczytalem wartosc licznika i zapisalem do pliku.Zmienilem przebieg i kliknalem "change" i w tym momencie pojawil sie napis ERROR.Chcialem wgrac wczesniej zapisany plik ale okazalo sie ze jest niepelny.Zle sie zgral.Auto pali,jezdzi,zadna kontrolka sie nie swieci,auto zachowuje sie tak jak zawsze.Jest jakas szansa na naprawienie tego licznika ? Tylko prosze nie krytykujcie.Czlowiek uczy sie na bledach.Bede bardzo wdzieczny za pomoc i cenne wskazówki.

moje gadu 4006041

Audi A4 2003 rok ,1.9 TDI 131 KM
Licznik RB4 D37 8E0920900K

Witam wszystkich. Mam problem z VAG-K+CAN COMMANDER FULL 1.4 poniewaz nie chce isc na Viscie. Wyskakuje mi komunikat '' System windows nie moze uzyskac dostepu do okreslonego urzadzenia, sciezki lub pliku. Mozesz nie miec odpowiednich uprawnien, aby uzyskac dostep do elementu'' Podobnie mam z VWTool. moze cos zle robie, jak myslicie? Z gory dzieki i pozdrawiam

Witam
Odświeżę kotleta, Panowie szukam jakiegoś dobrego interfejsu którym zdiagnozuje auto, "zrobię" licznik, sczytam PIN i dopasuje nowy kluczyk, immo, zresetuję poduszki.
Na początek myślałem o grupie VW i działaniu po złączu diagnostycznym, znalazłem kilka fejsow:
VCDS VAG COM 908.1 (diagnoza)
VAG TACHO 3.01 (licznik, immo)
VAG CAN 5.1 Commander (licznik, immo)

ale zastanawiam się nad kupieniem czegoś droższego (lepszego) i oryginalnego:
Magic Dash CAN (licznik,PIN)
VAG DASH PROG Handheld Full version + 07 VW Update - to już z wyższej półki

chyba że coś chińskiego np. DIGA - TACHO Universal, za około 2000zl, tyle że różnie bywa z wykonaniem i blokowaniem się fejsu, co można niby naprawić,
no i chyba za wysoka dla mnie półka
TACHO UNIVERSAL ORYGINAŁ EFICHIP(to już chyba większa grupa niż VW)

tanie kabelki chyba odpadną w przedbiegach, chodzi mi o to żeby nie narobić za dużo bałaganu na początek

dodam, że nie będę zabierał nikomu w Polsce chleba , a śmiem przypuszczać, że na początku dam zarobić "irolom" bo pewnie uwalę kilka rzeczy ,
później zamierzam się rozejrzeć za jakimiś programatorami pamięci (bawiłem się kiedyś kartami na PIC, ATMEL), co by samemu naprawiać to co sam zepsuję i może z czasem po innych początkujących:), np.:
E-Clips (kolega mi polecił, ale może się mylić)


pomóżcie panowie w dobraniu czegoś sensownego, z góry dzięki za pomoc

EDIT: sorki ale napisałem nie w tym dziale co trzeba, chociaż może tutaj też ktoś odpowie

" />Koledzy poratujcie niedoświadczonego "diagnostę"! Piszę to z wyrzutem, bo narobiłem sobie bałaganu. POLO 1.4 TDI 2007 r produkcji MY 2008. Właśnie dopiero co kupiłem sobie VAG
K+ CAN Commander 1.4 Full, bo chciałem odczytać liczniki i posprawdzać moduły. Pod
programem VVTool 2.09pl testowałem AIRBAG i katastrofa. Z GŁUPOTY kliknąłem Test wyjść
i nastąpiła owa KATASTROFA. Auto testowałem oczywiście z włączonym silnikiem, bo na "zimno"
czyli z tylko włączoną stacyjką nic się nie dało testować. Po tym wciśnięciu przycisku TEST
Wyjść wzrosły nagle obroty silnika włączyły się światła awaryjne postrzelał centralny zamek
zamykając i otwierając drzwi czyś szumiało jakby miały poduchy wybuchnąć i nagle silnik zgasł, a raczej wszystko zgasło. Przestraszyłem się wyłączyłem awaryjne i zobaczyłem na laptopie, że program stracił komunikację z autem. Odpalłem ponownie silnik z myślą ponownego wejścia w program i wykasowania błędów. Nie zauważyłem chociaż o 19-tej jest już ciemno, że świeci kontrolka wspomagania. Po zobaczeniu ikony kierownicy ogarnął mnie strach. Jutro do Pracy
bez auta, a tu taki ból. Kierownicą ruszyć nie można. VAG-iem jak widać nie powinienem się
posługiwać, bo tylko psuję auto. Zajrzałem do bezpieczników i jak zobaczyłem ile ich jest,
a ja nie mam żadnej rozpiski, to zaraz zamknąłem pokrywkę z myślą odpięcia plusa z akumulatora. No tak, a jak mam wgrane jakieś specjalne funkcje to dopiero sobie narobię.
Ratujcie ,auto ma elektryczne 4 szyby , lusterka el i podgrzewane 4 poduchy. Co mam z tym fantem zrobić, żeby wspomaganie wróciło?

" />Jakoś umknął mi ten temat...
Vag Tacho - oprogramowanie zalecane tylko takie, jaka wersja kabla np. Vag Tacho 2,5 - odczyt, edycja, zapis ROM/FLASH, korekta przebiegu - Tacho, ECU, odczyt pin, wyłączanie immo. Zdecydowanie lepiej działa w samochodach do 2000r
Vag-K+CAN COMMANDER FULL - oprogramowanie zalecane tylko takie, jaka wersja kabla np COMMANDER 1.4 - odczyt, edycja, zapis ROM/FLASH/EEPROM, korekta przebiegu - Tacho, ECU, odczyt pin, wyłączanie immo. Zdecydowanie lepiej działa w samochodach po 2000r
ELM 327 - oprogramowanie zalecane PCMSCAN - odczyt, podgląd, kasowanie błędów w największej grupie samochodów. Zabawka dla każdego zjadacza chleba.
Vag KKL - popularny kabel z oprogramowaniem VagCom
GALETTO 1260 - kabel do edycji i zapisu map w ECU (tak zwany określeniem TUNINGU)

Każdy kabel po zastosowaniu do innego oprogramowania, z inną wersją numeryczną niżeli jest wykonany ulegnie uszkodzeniu, potocznie "wysypie się" jego wewnętrzne oprogramowanie.

Witam
Mam pytanko ponieważ posiadam zakład montażu instalacji gazowych i chciałbym rozszerzyć moje usługi.
Posiadam CDIF2 ponad 1,5 roku i jest on mi głównie potrzebny do ustawiania poprawnie składu mieszanki inst gazowej oraz podstaw diagnostyki samochodowej. Chciałbym zająć się jeszcze korygowaniem licznikówi i immobilajzerów w samochodach ale nie wiem jak sie za to zabrać i jaki sprzęt na początek kupić do grupy VW. Znalazłem: " Interfejs VAG K+CAN Commander 1.40 Full " czy ktoś kolegów posiada taki sprzęt i może coś o nim powiedzieć. Ważne jest dla mnie jako nowego w tym temacie czy za pomocą tego sprzętu robiąc korektę stanu licznika nie wykasuje czegoś innego np immobilajzer bo o takich przypadkach czesto na forach czytywałem. !!!!!!!!! Z góry dziękuję za jakiekolwiek wskazówki. !!!!!!!!!

" />piffko kup sobie kabel vag k+CAN commander 1,4 full i tym kablem zrobisz wszystko w twoim aucie np .ten http://allegro.pl/item1166009811_comman ... k_ecu.html

" />
">Kuki's chyba nie ma can to zwykly kkl pocisgnie auto gdyz obsluguje grupe vaag do 2004r . Ale pewny nie jestem czy mu pójdzie.
Co do Ciebie kucio1 to kup najtańszy KKL i bedziesz robil diagnostyke pelna para w aucie


Na pewno pojdzie mi na kkl, bo dzisiaj z kolega Mafi podlaczaliśmy(on ma ibize II FL).
Z tym, że chciałbym zakupić coś na przyszłość, gdzie mógłbym obsługiwać auta do 2004 roku jak i te nowsze z grupy VAG'A.

Pozdrawiam

EDIT:
* z tego co wyczytałem u sprzedawców, VAG K+CAN COMMANDER 1.4 FULL powinien łączyć się z autem
* czy mógłby ktoś to potwierdzić ??



© podbudowy drogowe, chudy beton, budowa dróg, stabilizacja gr design by e-nordstrom