VAG-COM 704 jaki kabel
podbudowy drogowe, chudy beton, budowa dróg, stabilizacja gr

Ostatnio zamontowalem w moim golfie 5 system navigacji satelitarnej RNS510. Instalacja polegała na wymontowaniu fabrycznego RCD300 i podpieciu nowej jednostki. Majac kabel do VAG'a postanowilem podpiac i sprawdzic co w trawie piszczy. No i w can GATEWAY zaznaczylem navigacje a odznaczylem radio... Probowalem jeszcze wczesniej wejsc w kanal 37 nawigacji, jednak wtedy wyswietlalo sie na wyswietlaczu urzaczenia ... diagnostyczne, Problem jest tego typu ze nie moga adaptowac urzadzenia, jednak nawi jest jak najbardzies sprawna i wyszstko dziala jak nalezy. Wczoraj wyplulo mi taki blad:
Saturday,18,September,2010,13:00:26:59303
VAG-COM Version: Release 704.1

Address 37: Navigation
Control Module Part Number:
Component and/or Version:
Software Coding:
Work Shop Code:
3 Faults Found:

03138 - Input AUX IN
011 - Open Circuit
00467 - Shareware Version. To Decode all DTCs
004 - Please Register/Activate
01299 - Shareware Version. To Decode all DTCs
004 - Please Register/Activate
Moglby mi ktos krok po kroku napisac co i jak zrobic aby pozbyc sie bledow i dobrze adoptowac urzadzenie?

Nie wydaje mi sie zeby ten kabel dzialal z VAG-COM. Zauwaz ze chinczycy produkuja te kabelki pod dana wersje VAG-COM-a, wiec moim zdaniem kabel musi byc wykrywany przez program jako oryginal firmy Ross-Tech.

Poszukaj czegos co w nazwie ma VAG HEX CAN USB 704.1, sa tez nowsze wersje takie jak 805 i 812, ale nie widzialem ich na oczy. Z tego co gdzies czytalem, podlaczenie "podrobki" pod nowsza wersje programu skutkuje jej spaleniem - moze to jakies plotki, boje sie sprawdzic



ten kabel dziala po liniach KKL i NIE obsluzy C6
dziwne nie jest
ale o kabel pytał @K@MiL, a on ma C5

sory, niedopatrzylem

co do kabelkow KKL to one dzialaja co najwyzej z vagcom 409 lub polskiVAG (no chyba ze masz oryginalny ross tech). Tutaj sa wyszczegolnione fejsy i wersje z ktorymi dzialaja: http://www.ross-tech.com/vag-com/download

Jak chcesz odpalic 704 i wyzsze (ktore wspolpracuja takze z C6) to musisz miec kabel HEX CAN.

Panowie, kurcze no
jakiego używacie VAGa i jaki jest godny polecenia
bo się gubię w tych wersjach
Vag-com
vag-com pl
PL VAG
wersje różne
pytam, bo kiedyś usłyszałem, a wczoraj wyczytałem, co mnie zdziwiło, że przy nie odpowiedniej wersji można sobie załatwić kabel
zacząłem się sam w to bawić, PL-VAG 4.9 dosyć działa, ale np ze skrzynią nie chciał się połączyć, sprawdzałem też VAG-COM ale jest tylko ten ori w ENG, jakoś tam się zna język, ale nie na 100%, chciałbym coś w PL, właśnie wyczytałem, że można uwalić kabel przez tą wersję ENG
dziś dorwałem VAG-COM PL 704, wygląda ok, ale nie sprawdzałem jeszcze pod autem


Mam interfejs vag KKL na usb.korzystam z programu vag-com-pl-704.

Po pierwsze - zmień sobie wersję VAG-Com'a. Najlepiej się spisuje wersja 3.11. Po drugie - razem z kablem musiałeś dostać płytkę ze sterownikami. Musisz koniecznie zainstalować emulator portu szeregowego (program który "przerabia" USB na port szeregowy).

Napisz koniecznie na jaki system masz na kompie.

Witam mam pytanko ponieważ mam problem z VAG-iem, otóż posiadam laptopa z win Vista home edition i Vag Com 704.2 PL oraz taki kabelek http://moto.allegro.pl/it...wtyk_obd2.html. No i tu pojawia sie problem po podłączeniu kabelka, komputer go nie widzi (brak sterownika niby). Ponowna instalacja sterownika nic nie daje , Kabel wyświetla sie w Menadzezrze urządzeń jako: "USB<===>serial". Co z tym fantem zrobić. Proszę o pomoc


P.S. Mozę wersja VAga nie jest obsługiawana przez ten kabelek??


Witam mam pytanko ponieważ mam problem z VAG-iem, otóż posiadam laptopa z win Vista home edition i Vag Com 704.2 PL oraz taki kabelek http://moto.allegro.pl/it...wtyk_obd2.html. No i tu pojawia sie problem po podłączeniu kabelka, komputer go nie widzi (brak sterownika niby). Ponowna instalacja sterownika nic nie daje , Kabel wyświetla sie w Menadzezrze urządzeń jako: "USB<===>serial". Co z tym fantem zrobić. Proszę o pomoc


P.S. Mozę wersja VAga nie jest obsługiwana przez ten kabelek??


chyba byłoby za dobrze jak zadziałała by wersja 704 Vaga
załatw/poszukaj sobie wersji vag 3.11 lub polski vag 4.9.

Witam wszystkich użytkowników Fabii Wpisuję się w temat VAG bo chyba tutaj będzie najlepiej i zwracam się do Skodziarzy, którzy mają już jakieś doświadczenie z diagnozowaniem swoich maszyn

Zaczęło mnie denerwować płacenie dużych pieniędzy za diagnostykę auta więc postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce.

Posiadam Fabię 1.4 16V 101 KM 2000rok, VAG-COM 704.2 - jaki kabel/interfejs będzie z tym kompatybilny?? i czy będzie to działać bo słyszałem, że pojawiają się problemy z "widzeniem" silnika itp w tej wersji programu...

Jeśli nie 704.2 to co i jaki kompatybilny kabel do tego?? Ma działać i pozwolić na w miarę pełną diagnostykę auta.

Z góry dzięki za pomoc!!

vag com czy vag can ?
  Witam wszystkich,
zamierzam kupić kabel, jednak po nie udanej jednej tranzakcji z chin, mam pewne wątpliwości jaki teraz kabel wybrac. Czy ktoś mógłby mi doradzić co lepiej kupic np. vag com ver 704 (805) czy vag k+can 1.4 commander ?
pozdrawiam

Mam takie ostrzeżenie przetłumaczone na polski. Monit takowy pojawia się przy uruchomieniu 704.1 (Data version: 20070422) z CD dostarczana z interfejsem ode mnie.

Cytat:
Ostrzeżenie:
Kabel VAG-COM DIG jest dostępny tylko do użycia z wersją oprogramowania 704.1 (Data version: 20070422). Proszę nie próbować zaktualizować go przy użyciu internetu, ponieważ spowoduje to nieuniknione uszkodzenie sprzętu.

Sugestie:
1. Przed podłączeniem VAG-COM DIG do USB komputera proszę sprawdzić że wersja oprogramowania to 704.1 (Data version: 20070422) w menu . Jeśli nie jest to poprawna wersja proszę zresetować kabel VAG-COM DIG przy użyciu instrukcji przy płycie CD.
2. Proszę nie podłączać komputera z kablem VAG-COM DIG do internetu.
3. Proszę zignorować resztę wiadomości aktualizacyjnej.
4. Proszę nie ściągać lub aktualizować oprogramowania przy użyciu WWW.ROSS-TECH.COM
Proszę wszystkich użytkowników Hex Can o przestrzeganie w/w zasad a w razie jakiś wątpliwości pisać do mnie na PW



© podbudowy drogowe, chudy beton, budowa dróg, stabilizacja gr design by e-nordstrom