VAG COM opis programu
podbudowy drogowe, chudy beton, budowa dróg, stabilizacja gr

Poprawiłem porty i odpaliło ale tylko na chwilę zdążyłem sprawdzić silnik a później już cały czas mnie wywalało "Vag-Com przestał pracować" mam już ciągle jakiś problem podzczas instalacji Vag-Com na mojej Vista Basic instaluje go ale z problemami i chyba przez to mnie wywala.
Błędy w silniku to:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
17664 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1256 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
wiem już co te kody znaczą bo zaopatrzyłem się w opis kodów i instrukcję programu po Polsku. Na szczęście mam też drugiego laptopa ze starym,poczciwym XP-kiem, bo wyczytałem że na Viście są z VagComem problemy.

Dzięki za podpowiedzi, będę sobie coś tam kombinował

Mam pytanie bo moze zle szukalem ale nie znalazlem.

Wiec tak kupilem na alegro kluczyk do mojej audi a6 z 2 przyciskami i postepowalem zgodnie z instrukcja adaptacji gdyz posiadam KABEL VAG USB OBD II KKL VW SKODA AUDI SEAT i program vag-com : wiec [35-central lock] ==> [10-adaptacja]==> kanał od 01 do 21 (probowalem wszystkich i nic pisze ze kanal niedostępny Wiec zaprogramowalem pilota 2 sposobem i dziala otwiera i zamyka z pilota ale wkladam go do stacyjki i nic tylko kontrolki sie palia . Wiec doszedlem do wniosku ze nie zaprogramowal imobilajzera.

I tu jest prozba do was jak mam wgrac ten kluczyk do imobi...

Dadam ze przy zakupie auta dostalem tylko jeden kluczyk z pilotem bez pinu i niczego wiecej.

W jaki sposób mam to zrobić gdyz nie chce płacic za doprogramowanie komus jak moglbym to sam zrobic.

A i jak juz w jednym temacie pisali ze mam pewnie transponder crypto 48 i nie moge go doprogramowac bo był juz zaprogramowany raz. Gdzie w kluczyku go znajde (transponder) bo bym dokupil taki sam (koszt gora 30 zl) i wymienie.

Czy dam rade go zaprogramowac moim interfejsem(kablem)?

Kluczyk napewno byl programowany bo pochodzi z demontarzu.

Jestem Laikiem wiec prosze o wyrozumialosc i opis dokladnie opisanie rozwiazania problemu.

Pozdrawiam i dziekuje z gory

vag-com 311.2-n to program którym sprawdzam moje auto. z pierwszymi dwoma kodami nie miałem dużego kłopotu bo znalazłem opisy na amerykańskich stronka ale ten trzeci kod to jeszcze go nie odszukałem. podałem wszystkie trzy kody bo wyskoczyły na sprawdzaniu zawieszenia ( aha zapomniałem dodać że to jest zawieszenie pneumatyczne w audi Allroad)
także z góry dziękuje za pomoc

Jak u siebie instalowałem to korzystałem z tego opisu:
1. WKLADAMY MALA PLYTE CD DO NADEPU CD( NA NIEJ S.A. STEROWNIKI USB FTDI POD XP JA TAK INSTALOWALEM)
2. PODLACZAMY USB KABEL INTERFEJSU DO PC
3. WLACZA SIĘ KREATOR ZNAJDOWANIA NOWEGO SPRZETU
4. ZAZNACZAMY: ZAINSTALUJ Z LISTY LUB LUB OKRESLONEJ LOKALIZACJI(zaawansowane)
I KLIKAMY DALEJ , WYBIERAMY NOSNIK CD , DALEJ , AUTOMATYCZNIE INSTALUJE I POTEM KLIKAMY ZAKONCZ
5. WINDOWS WYKRYL NOWY SPRZET , POJAWIA SIĘ CHMURKA POTWIERDZAJACA TO , WLACZA SIĘ OKNO KREATORA NOWEGO SPRZETU , KLIKAMY NA OPCJE ZAAWANSOWANE , DALEJ , AUT. INSTALUJE, ZAKONCZ.
6. KLIKAMY MÓJ KOMPUTER PRAWYM PRZYCISKIEM MYSZY , WYBIERAMY WŁAŚCIWOŚCI ->SPRZET ->MENADZER URZADZEN , WYBIERAMY PORTY (com , lpt) PO ROZWINIECIU KLIKAMY USB SERIAL PORT (COM4- BYŁ W MOIM PRZYPADKU)  USTAWIENIA PORTU : LICZBA BITOW NA SEKUNDE- 9600 , BITY DANYCH- 8 , PARZYSTOSC – brak, BITY STOPU –1 , STEROWANIEM PRZEPLYWEM Xon/Xoff , POTEM KLIKAMY NIZEJ NA ZAAWANSOWANE  USTAWIENIA BUFORU ODBIORU – 14 , USTAWIENIA BUFORU TRANSMISJI – 16 , NUMER PORTU COM4  OK.
7. STEROWNIK POWINNO PISAC: DOSTAWCA STEROWNIKA FTDI......, SZCZEGOLY STEROWNIKA : POWINNY BYĆ DWIE MOZLIWOSCI 1- DOSTAWCA FTDI Ltd..... i , 2 MOZLIWOSC MICROSOFT KLIKAMY NA OPCJE 1 I OK.
8. SZCZEGOLY JEDNA MOZLIWOSC ZAZNACZAMY FTDI/BUS/VID.....ZAZNACZAMY I KLIKAMY
OK.
9. INSTALUJEMY PROGRAM VAG-COM RELEASE 409-1 ( PLYTA NR. 2 )
10. MILEJ PRACY.

Dzięki, sprawdzę w przyszły weekend

BTW: znalazłem fajną stronę z opisami kodów do VAG COM - jest to strona producenta programu, a więc chyba raczej rzetelna

Link do opisu mojego błędu, ale przez okienko "Search" i wpisanie kodu przerzuca do odpowiedniej strony

http://wiki.ross-tech.com/index.php/17911/P1503

[size=24]VAGCOM amp; CRACK SERIAL[/size]

Plik [b]VAGCOM amp; CRACK SERIAL[/b] jest tylko linkiem dla programu Torrent nie jest to dana aplikacja lub plik, dokument, itp. Posiadanie linków Torrenta nie łamie prawa a ściągane za ich pomocą programy należy usuwać po upływie 24 godzin.

[size=18]Download[/size]
[code]VAGCOM amp; CRACK SERIAL[/code]
[size=18]Opis[/size]
[code]VAG COM Relase 311-2 [/code]
[size=18]Info[/size]
[code]Seeders: [color=green]0[/color]
Leechers: [color=red]0[/color]
Tracker: http://vip.tracker.thepiratebay.org/announce

Pliki: 1
Rozmiar: 1.01 MiB (1058038 Bytes)
Załadowany: 2008-05-27 04:48:25 GMT
Przez: ehecatzin
[/code]
Aby prawidłowo otworzyć plik [b]VAGCOM amp; CRACK SERIAL[/b] powinieneś zainstalować klienta sieci p2p.


  Dnia Sun, 22 Jun 2008 12:23:02 +0200, VEN napisał(a):

> witam
>
> mam taki interfejs i nie wiem jaki program bedzie z nim działał, możecie
> zobaczyć co to za cudo:
>
> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1041848.html

Tak jak juz ktoś tam powiedzial; coś KL-podobnego. Podobne interfejsy służą
do diagnostyki vag. Wpisz sobie w guglu "interfejs vag-com" i poczytaj co
wypluje. Może nawet jakies aukcje na allegro będa. W opisach jest troche
bełkotu, ale takie z grubsza wyobrażenie dają. Być może masz własnie ten
sam fejs :)
--
pozdrawiam,
Adam F. & Astra F '93 + LPG [SG][SWD]
gg#4423822

Witam. Chciałbym troche wiecej szczegółów :)

Chce tez przeprowadzic kalibracje, robiłem w/g pierwszego opisu z http://www.ross-tech.com/vag-com/car...ringangle.html

i gdy zaloguje sie i wybieram

Group 001 , w okienkach pojawia mi sie error.Według tego co jet napisane to możliwe ze nr. przy logowaniu jest zły. Używam VAG-COM Release 303-1.

Drugiego sposobu jeszcze nie próbowałem, bo musze doczytać sie.
Ale z tego co rozumiem musze najpierw zobaczyc jakie mam hamulce według tego w tabelce wyszukac odpowiedzniego "login code".
Następnie poruszac kierą po 10stopni w L i P ,potem ustawic prosto. tyle zrozumiałem.
Uruchomic program (tylko jaki) , zalogowac sie ...40168 , i dalej nie wiem...

------------------------------------------------------------------------------------------
Juz wiem czemu to nie działało...
Ten kod nie pasował do mojego 3BG 2001. Najlepiej przed demontazem zczytać ten kod VAG-COMem i dopiero brac sie za jakiekolwiek demontaz taśmy poduszek.

problem z programami VAG
  1.witam mam program VWTOOL WERSION 2.0.9 po angielsku! i interesuje mnie czy mozna dostac do niego spolszczenie lub moze wersje po polsku?
2.mam program VAG-COM PL wersja 208.1 ale ten program nie wyswietla opisu bledu w jezyku polskim tylko jakies dziwne znaki nie przypominajace zadnego jezyka.
Te 2 programy chodza u mnie wysmienicie posiadam zwykly kabel KKL V409 COM.
Mam jeszcze program serwisowy VAG wersja 4.02 i w nim wszystkie bledy sa po polsku doslownie wszystkie!:D ale gdy sa robione jakies bloki pomiarowe to przerywa polaczenie:( dlaczego?dodam jeszcze ze nie mozna sie zawsze polaczyc z autami czy to wina interfejsu czy programu? Z tych wszystkich programow najbardziej jestem zadowolony wlasnie z tego ostatniego ale jest z nim najwiecej problemow. Czy ktos wie jak to wszystko naprawic? albo poradzcie moze jaki kupic program i kabel program taki gdzie mozna robic bloki pomiarowe i wszystko wyswietla po polsku i aby dzialal w autach do chociasz 2004 rok:p bede wdzieczny za kazda pomoc:) a moze jest ktos taki co mogby mi to zrobic tak aby dzialalo z okolic pomorskiego?moglbym dojechac na miejsce pozdrawiam

Kilka miesięcy temu zakupiłem u sprzedającego na allegro Loki_wawa www.auto-interfejsy.pl kabelek vag k+can commander 1.4 usb oraz opel tech2 rs232 przyciągnął mnie barwny opis urządzenia jak i mozliwosci które przedstawiał sprzedający nie ukrywam również cena była atrakcyjna.Po otrzymaniu interfejsu czar zakupu pękł jak bańka mydlana.Interfejs vag k+can commander 1.4 od Loki_wawa www.auto-interfejsy.pl okazał się totalnym chinskim bublem urządzenie łączyło się tylko z samochodami po lini k na dodatek tylko z ECU komunikacja jednostronna odczyt wraz z numerem vin przeprowadzenie korekty licznika było nie możliwe w żadnym z testowanych samochodów a było ich kilka z racji tego że mam warsztat samochodowy,ingerencja w immo z kodowaniem kluczy również nie działa program zawirusowany trojan.Jesli chodzi o interfejs opel tech 2 jest to również porażka sprzedający opisuje możliwosci interfejsu zbliżone do op-coma cyt loki wawa"To juz nie jest problem! Opel Tech2 COM pozwala na kompleksowa diagnostyke grupy Opla oraz angielskiego Vauxhalla :

* Odczyt parametrow pracy silnika w czasie rzeczywistym!
* Diagnostyka roznych modulow auta: Silnika, ABS, Skrzyni biegow, Immobilizera, ESP, AIRBAG, Centralnego zamka, Alarmu, Klimatyzacji, Ukladu chlodzenia i innych modulow w zaleznosci od wyposazenia samochodu!
* Odczyt i kasowanie bledow!
* Wylaczenie kontrolki "CHECK ENGINE" oraz "AUTO Z KLUCZEM"!
* Kasownie inspekcji serwisowej i olejowej!
* Korekta licznika!"
Interfejs ten umożliwia połączenie się z ecu w niektórych modelach opla :wykasowanie błędów poduszek,abs,immo,odczyt parametrów bieżących jest nie możliwy jak i korekta licznika nie działa.Sprzedający zwrócił pieniądze za urządzenie lecz opisy mijają się z prawdą.
Pozdrawiam
Krzysztof

Opis dotyczy odblokowania wizji w autach (A6 C6, A8, Q7, Q5, i pewnie innych z softem MMI powyżej 4420) z TV, albo z TV i innymi źródłami video (DVD, PSP, itd...)
Normalnie przy ruszeniu - obraz z naszego ekranu MMI znika, co jest zgodne z obowiązującym prawem w większości krajów EU
Bo prawo to mówi, że kierowca nie może oglądać telewizji w trakcie jazdy. Jest to logiczne i słuszne
Co jednak zrobić kiedy kierowca wcale nie chce oglądać tv, czy filmu z DVD, ale obok, czy z tyłu ma upierdliwego pasażera (pasażerów) żądnego wrażeń z PSP/filmu DVD czy głodnego wiadości z TV?
Otóż taki kierowca wcale nie musi płacić paruset złotych za "ściągnięcie blokady u xyz", ani podłączać jakichś magicznych urządzeń.
Wystarczy że zrobi kilka dość prostych rzeczy...

No dobra, co potrzeba?

- kabel (najlepiej VC, ale może też być commander)
- programik zawarty w instrukcji

Zaczynamy.

1) Odczytujemy numer seryjny MMI head unit
- Wybierz moduł 07 w VAG-COM/VCDS
- Wybierz "Advanced ID - 1A"
- Skopiuj wartość z "Serial number". Jeśli jest kilka wartości - skopiuj pierwszą.

2) Uruchom programik VIMgen - do instalacji potrzebuje Microsoft Frame Network 3.5!!!
- w okienko programu wklej serial
- wciśnij "generate"
- skopiuj uzyskany LOGIN

3) W VC/VCDS (nadal w module 07) daj "Security Access - 16"
.... i wklej uzyskany LOGIN
Jeśli wyskoczy "code not valid" - użyj alternatywnego loginu (generowane dwa...)

4) W VCDS/VC wybierz "Adaptation - 10"
- Wybierz kanał 63
- naciśnij "read"
- ustaw wartość kanału na 255
- naciśnij "test"
- naciśnij "save"
- naciśnij "Done, Go Back", zamknij komunikację z modułem 07 i zrestartuj MMI

To wszystko - teraz wizja wyłączy się dopiero jak pojedziesz naprawdę szybko
Zarówno Ty jak i Twoi pasażerowie będziecie musieli skupić się na jeździe jak auto przekroczy 255km/h

W MMI 3G - analogicznie, tyle że MMI Head unit nie ma adresu 07, a 5F i adaptujemy kanał 48 , a nie 63

Commanderem - analogicznie jak VC (oczywiście nie ma tu zastosowania aż tak dokładny opis "guziczków" )

Całość tutorialu powstała dzięki dobrym ludziom z zagranicy, oraz dzięki Władkowi Hobotowi ( nieoceniony kobra7 z naszego Forum ).

Pozdr
_TMr

Nie, MS 402 to kaseciak (ten lepszy, z przewijaniem do tyłu), MS 411 to radio z CD . Zresztą mniejsza z radiem, przy paru innych podzespołach miałem podobny komunikat (wspomaganie kierownicy i chyba jeszcze ogrzewanie).

Jaki kabel powinienem kupić, żeby mieć full diagnostic service wypas Wielki Elektronik?

Czy zakup kabelka na RS 232 (mam lapka z takim wyjściem) coś zmieni?

Po poszukiwaniach na allegro....
Czy takie coś zdiagnozuje mi wszystko w Fabii1 2002?


EDIT
Po paru eksperymentach oto, co odkryłem:
* VW Tool jest raczej średni, niewiele da się tym obadać (np. nie udało mi się dostać do pompy wspomagania kierownicy), ale podstawy obsłuży;
* CAN COMMANDER - kicha, chyba tylko z silnikiem i modułem komfortu mi się połączył
Polski VAG 409 - rarytasik, połączyłem się z większoscią modułów, da się sprawdzić poszczególne podzespoły (np. uszkodzoną krańcówkę w drzwiach!), liczniki, itp. Obroty pompy wspomagania pokazuje, obroty silnika, parę innych rzeczy, choć przy niektórych (większości?) danych blokowych brakuje opisu, co to za dane. Niemniej daje sporo możliwości diagnostycznych. Można też kasować błędy. A, przypomniało mi się - numery bloków w danych blokowych są inne, niż w przypadku VAG COM.

W żadnym z programów nie udało mi się dotrzeć do ustawień licznika (żeby np. sprawdzić, czy nie był kręcony), ani immobilizera.

Generalnie kabelek nie do końca spełnił moje oczekiwania, niemniej zostawię go z uwagi na obsługę CAN (może się kiedyś przyda).

Dziś jadę kupić do Viakena ten kabelek Zapewniają, że działa z VAG COM. Zobaczymy, co z tego wyjdzie.[/i]



© podbudowy drogowe, chudy beton, budowa dróg, stabilizacja gr design by e-nordstrom