VAG COM pl 208.1
podbudowy drogowe, chudy beton, budowa dróg, stabilizacja gr

VAG COM 208.1 PL

Program diagnostyczny do aut grupy VW w j. polskim
Instrukcja + witaminka

http://rapidshare.de/files/21618091/Vag_208.zip.html
Użytkownik Marcin edytował ten post 23 listopad 2007 - 13:44

Też kupiłem od tego gościa taki sam fejs. Pod grupę VW i pochodne dobry jest POLSKI VAG 4.9 i VAG COM 208.1PL (nie wiem jak twój bo mój jeszcze łączy się w oplu na programie OPEL-TECH2 i AB-COM a kolega ma dokładnie taki sam bo razem kupowaliśmy i jego fejs się nie chce połączyć w oplu)

Witam, czy moglby mi ktos wytlumaczyc jak dzialaja programy :
VAG COM 208.1 PL
vag pl 2.1
VAG-Com 409 Unlocked
v-explorerOBD
VWTool 2.0.9 pl + en
scantool106win
obdTacho
Programa OBDII

Najlepiej gdyby byly do tego instrukcje obslugi oczywiscie jesli je ktos posiada lub mialby link do nich. Z gory dziekuje

Troszke zaniechalem szukania nowego ale mam takie
VAG COM 0.81a pl
VAD COM 208.1 pl
VW TOOL 2.0.9 en/pl
Polski VAG 1.05
Polski VAG 3.03.2
posiadam kilka innych jeszcze do kasowania licznikow czy do tunigu sterownikow np Audi BMW Fiat Opel VW
jesli ktos jest zainteresowany to prosze o E-mail i wysylam wszystko poniewaz kilku nie moge uruchomic prosze sie nie pienic VAGi hulaja


Mlego testowania


Troszke zaniechalem szukania nowego ale mam takie
VAG COM 0.81a pl
VAD COM 208.1 pl
VW TOOL 2.0.9 en/pl
Polski VAG 1.05
Polski VAG 3.03.2
posiadam kilka innych jeszcze do kasowania licznikow czy do tunigu sterownikow np Audi BMW Fiat Opel VW
jesli ktos jest zainteresowany to prosze o E-mail i wysylam wszystko poniewaz kilku nie moge uruchomic prosze sie nie pienic VAGi hulaja


Mlego testowania

Witam. NIe wiem dlaczego ale nie udaje mi sie zaadaptować przepustnicy.Robie wszystko wg instrukcji z internetu i nie pokazuje mi sie ten komunikat że adaptacja trwa i nie słychać też przepustnicy a powinno z tego co czytałem. Mam sterownik Marelli 1AV 2011, samochód jest 96 rok ale możliwe ze jest w nim elektryka z 98 tak kiedyś mówił mechanik. Motor to 1,6 75KM. Robie to programem VAG COM 208.1 PL i jest w pełnej wersji. Silnik rozgrzany do 85 st. tak pokazuje VAG.Czy ktoś może powiedzieć co robie źle? Bede bardzo wdzięczny.Pozdrawiam

" />Witam, niedawno sobie kupiłem tego vaga "VAG KKL OBD2 na usb"
http://allegro.pl/item1165694302_vag_co ... w_24h.html
i mam jeden problem, otóż mam 4 programy
- Polski_VAG_4.9
- VAG-COM Release 311-2
- VAG COM 208.1 PL
- VCDSÂŽ (wersja 908.2)

ze wszystkimi się łączy oprócz ostatniego VCDS, niewiem dlaczego
mam "Port-OK, Interfejs- nie wykryto" próbowałem ze wszystkimi portami Com i zakażdym razem to samo.

Zależy mi najbardziej na nim, ponieważ na pierwszy rzut oka Polski Vag ma za mało funkcji
- w wersji 208 podczas błędów wyświetlają mi się jakieś krzaczki a nie napisy
- 311-2 jest po angielsku i nic nie chce popsuć i nie rozumiem jakie są błędy
a VCDS jest po polsku i ma opcje funkcje dodatkowe , gdzie można sprawdzić prawdziwy przebieg.

Wie ktoś może w czym tkwi problem ?

" />I po próbie, nie potrafię zrobić adaptacji, na początku miałem problem z vagiem nie miałem kodu aktywacyjnego i nie były dostępne wszystkie opcje min. adaptacja. Uporałem się z tym i po przeprowadzeniu wszystkich czynności tak jak opisano w tym temacie:
viewtopic.php?f=25&t=5047
w górnym prawym rogu nie było informacji o adaptacji, tylko jakieś śmieszne zera, próbowałem kilka razy i nic. Kod nastawy wpisywałem tak jak opisano 001 bo mam silnik AEE.
Używałem vag 208.1 pl. Mam jeszcze polski vag 4.9, i vag com 3112 lecz w tych programach nie mam numeru seryjnego przez co nie jest możliwe zrobienie kodu aktywacyjnego. I taka lipa w tym wszystkim, może ktoś coś poradzi, cóż mam dalej począć.

" />Polski VAG 4.9 Silnik Logowanie wbijamy kod:11463 i zatwierdzamy powinno być.

Ja to robiłem VAG-COM 311-2:Select 01-Engine Login-11 kod:11463 [Do It!]
wyjść z programu
wyłącz zapłon włączyć i powinno być

w VAG-COM 311-2 jescze można sprawdzić czy wszystko działa w:Engine Meas Blocks-08 wybieramy blok nr 6 i w trzeciej kolumnie sprawdzamy podłączenie tempomatu
Całkowicie wyłączony tempomat na max w prawo AUX kod 000000
Tempomat włączony klawisz przesuwny na pozycji środkowej EIN 000011
Klawisz przesuwny przesuwamy lekko w prawo 000010
Klawisz przesuwany na max w lewo AUFN 001011
Wciśnięty przycisk FIX 000111
Naciskamy pedał hamulca 010011
Naciskamy pedał sprzęgła 100011


">Nie wiem dlaczego nie mogę przetestować licznika? A przy testach immo wychodzi mi błąd komunikacji...nie wiem u mnie Polski VAG chodzi dość nie stabilnie i rzadko z niego korzystam wolę wszystko robić VAG-COM-em i w sieci jest dużo więcej opisów.

">Znacie może jakiś program,najlepiej darmowy i po polsku,który umożliwiłbym możliwość logowania i ogólnie diagnostykę? jest VAG-COM PL Wersja 208.1, ale w wersji Demo wszystkiego też nie zrobisz i kody błędów często dziwnie tłumaczy na Polski.Na tanich kabelkach najlepiej się uczyć VAG-COM-a 311-2 ewentualnie 409-1 i przynajmniej w sieci jest sporo opisów do tego.

Witam Wszystkich

Jestem nowym użytkownikien cdif-a i mam problem z vw polo nie działa układ wspomagania kierownicy a dokładnie z pompą która nie chodzi słyszałem, że nowa pompa wymaga adaptacji do auta. Zasilanie pompy jest ok, dochodzą masy odpowiadające za sterowanie a pompa milczy. Czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć w prosty sposób jak można najlepiej zdiagnozować ten układ bo moje nowe cudo nie chce się połączyć z układem wspomagania. Czytałem na forum o trybie przezroczysstym i o vag comie ale nie mogę znaleźć wersji vag-com 311.2/409.1/208.1pl
może ktoś ma i mógłby mi pomóc. Aha bardzo ważna informacja auto jest po wypadku, skasowałem błedy poduszek powietrznych ale pozostał błąd sensorów poduszek bocznych ale one nie były odpalone, słuszałem, że komputer może odłączyć układ wspomagania może to ta przyczyna?
Jeżeli tak to co z tym wszystkim zrobić? Pomocy!!!!!!!!

Witam , mam problem z wprowadzeniem Nastaw Podstawowych do mojej Skodzianki.
--------------1.3 mpi 98r.-------------
1.Kasuje poprzednie wpisy przy uż.SIMOS MANAGER.
2.Vag -Com 208.1 pl --- aktywowany---
3. Wybieram 01 – MOTOR
2. Nastawy podstawowe 04
3. kanał 098 (wybieram lub wpisuje ) START
4. czekam 1-ną minutę i nic się nie dzieje , jest cicho .....
5. Wyłączam zapłon na 30sek.

Po zakończeniu , przejechaniu 2-3 km sprawdzam z powrotem i widzę wpis że :
NIE WPROWADZONO NASTAW PODSTAWOWYCH.
Dlaczego tak się dzieje , i co mam zrobić lub co źle robię że to tak wychodzi.
Proszę o pomoc.


Witam , mam problem z wprowadzeniem Nastaw Podstawowych do mojej Skodzianki.
--------------1.3 mpi 98r.-------------
1.Kasuje poprzednie wpisy przy uż.SIMOS MANAGER.
2.Vag -Com 208.1 pl --- aktywowany---
3. Wybieram 01 – MOTOR
2. Nastawy podstawowe 04
3. kanał 098 (wybieram lub wpisuje ) START
4. czekam 1-ną minutę i nic się nie dzieje , jest cicho .....
5. Wyłączam zapłon na 30sek.

Po zakończeniu , przejechaniu 2-3 km sprawdzam z powrotem i widzę wpis że :
NIE WPROWADZONO NASTAW PODSTAWOWYCH.
Dlaczego tak się dzieje , i co mam zrobić lub co źle robię że to tak wychodzi.
Proszę o pomoc.


1. Skasuj błędy
2. 01 - Silnik
3. Blok wartości mierzonych (czy cos takiego, chyba jest to jako 08) - pisze z pamieci
4. Kanal 98 lub 1 , u ciebie pewnie 98 jak piszesz,
5. Nastawy podstawowe - wtedy przepustnica powinna "chodzić"
6. Jak ustanie poczekaj tak z 30 sek.
7. Wróć do 08
8. KONIEC

Ja tak robię w swojej F 1.6 tylko że na kanale 1.

bylo sobie kupic za np 40zl zwykly vag com na max232, lub zmontowac taki uklad (lub dac komus do zmontowania). koszt zmontoanego by wyniosl nie wiecej jak 15-20zl a vag 208,311,409, 4.9 pl beda na tym dzialac i do feli starczy w zupelnosci. zaden elm nie zadziala z softem vag ...
ja mam zmontowany wlasnorecznie i nigdy nie zawiodl, podlaczolem tez volvo , opla.
i jak napisal przedmowca, sprzedawca oferuje pomoc to sie zwroc do niego, musi pomoc.



© podbudowy drogowe, chudy beton, budowa dróg, stabilizacja gr design by e-nordstrom