vag-com-pl 311
podbudowy drogowe, chudy beton, budowa dróg, stabilizacja gr

Mam taki problem zakupiłem ten kabel http://www.viaken.pl/sklep.php?lang=pl&kat=5&prodid=285 ziainstalowałem vag-com 311.2 ale podczas kanowania wyskakuje komunikat że port ok ale interfejsu nie znaleziono... W panelu sterowania jest na com1 ustawione w vag-com też na com 1 ustawiam i nie chce skanować ... Jakim programem mogę dokonać diagnozy? Windows XP na kompie siedzi.

Na początek chciałbym Wszystkich serdecznie przywitać.

Mam nadzieje że dopasowałem swój problem do odpowiedniego działu na forum i z góry zaznaczam ze używałem opcji "szukaj"

Mam problem z prostym interfejsem do diagnostyki VAG KKL.... któtko mówiąc... Nie działa :/
A teraz do rzeczy...
Używałem go bez najmniejszych problemów z programem VAG-COM 311.n2 na komputerku Dell latitude C400
Postanowiłem zrobic upgrade komputerka na model Asus Eee 1000hg i tu zaczęły sie schody...
Zainstalowałem sobie kabelki ( posiadam także ELM 327 )
I efekt jest taki.... ELM działa z programem PCMSCAN bez najmniejszych problemów ...tak jak na poprzednim komputerze

VAG niestety nie działa. Próbowałem już kilku wersji VAG-COMa takze Vag_Com PL, polski VAG ... i nic :/ Opcje identyczne jak w poprzednim komputerze.
Odpalam te programy, robię test w opcjach i jest OK... jak dawniej...ale jak już próbuje rozpocząć diagnostyke to po kilku próbach wyskakuje komunikat o braku połączenia z interfejsem.
Dodam do tego wszystkiego, że jest jeden programik który działa i mogę sie połączyć... jest to VWTOOL.

Jesli mielibyście jakikolwiek pomysły jak temu zaradzić.. byłbym bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam serdecznie
MIchał

Ale kolego to my się nie zrozumieliśmy ponieważ ty twierdzisz, że interfejs do którego podałem Ci link (jeszcze raz żeby nie było wątpliwości) http://www.allegro.pl/item911145644_vag_kkl_obd2_obdii_usb_pl_gw_24h_obd_2_com_ob2_ob.html jest to najlepszy interfejs na rynku cytuje: ,,jedne z najlepszych obecnie narzędzi do samochodów grupy VAG'' który kosztuje raptem 40zł i sam stwierdzasz że jet to cytuje:,,VAG-COM a teraz VCDS''. A po drugie to szyna Can służy do komunikacji z pojazdami posiadającą szynę Can czyli po 2004 roku. A na drugi raz to radze uważnie czytać co się pisze i czyta (oczywiście bez urazy). Kolega Hardjack stwierdza iż interfejs VAG KKL OBD II USB próbował używać na programie VAC-COMa a nie używa interfejsu VAG-COM. Cytat: ,,Programy na jakich próbowałem zrobić diagnozę samochodu, to Polski VAG 4.9, VAG-COM Release 409-1 oraz VAG-COM Release 311-2''. Jeśli ktoś tu nie uważnie czyta posty to raczej nie ja.A temat z wiadomych przyczyn powinien trafić do kosza.

" />Ja mam coś takiego http://www.motoallegro.pl/item604208947 ... t_f_v.html

Tak jak powiedział rat4 jest do tego instrukcja w sumie chyba nawet raczej czytelna dla kogoś kto się zabardzo "nie zna na komputerach" Trzeba poprostu poprzestawiać numerację portów

Program spawuje się OK, nie ma żadnych problemów z współpracą z pojazdami typu golf III, polo 6N, cordoba, A4, A6. Można spokojnie wykonać adaptację, kasowanie błędów, sprawdzić różne pomiary np. ciśnień za które odpowiedzialny jest przepływomierz i różnych paru podstawowych rzeczy ... Polski VAG 2.5 nie jest idealny dlatego też przetestowałem że z tym kabelkiem super współpracuje VAG COM 311.2

" />VAG-COM 311-2 lub 409-1 lub PL 4.9 powinien łączyć się bez problema, może masz za szybką transmisję w ustawieniach portu, sprawdź 9600 lub mniej 7200
Dostępne kanały:
03 ABS
15 Airbag
17 zegary - po lifcie (test wszystkich wyjść np toru świec żarowych i przekaźników)
25 immobilizer
41 pompa wtryskowa



© podbudowy drogowe, chudy beton, budowa dróg, stabilizacja gr design by e-nordstrom