VAG opis
podbudowy drogowe, chudy beton, budowa dróg, stabilizacja gr

Opis sprawdzenia oleju w Tipie ))) Dobre . Wybaczcie że się smieje ale mój mechanik podniósł auto do góry poczekał az olej w skrzyni osiągnie ( na pracującym silniku ) chyba 35 stopni C i odkręcił powolu śrubeczkę na samym spodzie skrzyni . Olej nie leciał i to była oznaka że jest go mało. Gdyby leciał choć odrobine było by wystarczająco . Tak on mówił . Temperature sprawdził za pomocą VAG'u mówi że to bardzo istotne.

vag-com 311.2-n to program którym sprawdzam moje auto. z pierwszymi dwoma kodami nie miałem dużego kłopotu bo znalazłem opisy na amerykańskich stronka ale ten trzeci kod to jeszcze go nie odszukałem. podałem wszystkie trzy kody bo wyskoczyły na sprawdzaniu zawieszenia ( aha zapomniałem dodać że to jest zawieszenie pneumatyczne w audi Allroad)
także z góry dziękuje za pomoc

silnik z pompowtryskiwaczem jest troszkę inny.
Pompa pąpuje pod dużym ciśnieniem paliwo do listwy - listwa połączona jest do wszystkich wtrysków naraz.System ten nazywa się comonraily. silniki 1,9 TDI nie mają systemu common rail!
opis fordowskiego silnika o.k.
1,9 TDI to cała rodzina silników wywodząca się od wolnossącego 1,9 D. powszechnie stosowane są w grupie VAG (VW,Audi, Seat, Skoda). były dwa warianty zasilania tych silników jeden to pompowtryskiwacze a drugi pompa wtryskowa. Rozwiązanie drugie to podobna zasada działania jak to z forda. Pompowtryskiwacze to tak jakby każdy wtryskiwacz miał swoją pompę A CR to JTD fiata, HDI francuzów itd.

Dzięki, sprawdzę w przyszły weekend

BTW: znalazłem fajną stronę z opisami kodów do VAG COM - jest to strona producenta programu, a więc chyba raczej rzetelna

Link do opisu mojego błędu, ale przez okienko "Search" i wpisanie kodu przerzuca do odpowiedniej strony

http://wiki.ross-tech.com/index.php/17911/P1503

[size=24]VAGCOM amp; CRACK SERIAL[/size]

Plik [b]VAGCOM amp; CRACK SERIAL[/b] jest tylko linkiem dla programu Torrent nie jest to dana aplikacja lub plik, dokument, itp. Posiadanie linków Torrenta nie łamie prawa a ściągane za ich pomocą programy należy usuwać po upływie 24 godzin.

[size=18]Download[/size]
[code]VAGCOM amp; CRACK SERIAL[/code]
[size=18]Opis[/size]
[code]VAG COM Relase 311-2 [/code]
[size=18]Info[/size]
[code]Seeders: [color=green]0[/color]
Leechers: [color=red]0[/color]
Tracker: http://vip.tracker.thepiratebay.org/announce

Pliki: 1
Rozmiar: 1.01 MiB (1058038 Bytes)
Załadowany: 2008-05-27 04:48:25 GMT
Przez: ehecatzin
[/code]
Aby prawidłowo otworzyć plik [b]VAGCOM amp; CRACK SERIAL[/b] powinieneś zainstalować klienta sieci p2p.

Vanessa_Hudgens-Identified-2008-VAG

Tego torrenta dodał użytkownik SALTiNE,
opis torrenta oraz więcej informacji na temat tej pozycji znajduję się pod oryginalnym linkiem trackera:


Vanessa_Hudgens-Identified-2008-VAG
Download:

Witam szanownych forumowiczow
1) Kasowanie bledow to podstawa OP-COM (moj:p ) to potrafi ...
2) Jest normalna adopcja dla wielu modulow tak samo jak w VAG-u.
(kluczyki, czujniki silnika czy zawieszenia wymagajace adaptacji itp...)
3) Measuring bloks (bloki pomiarowe) mozna podgladac za rowno wa zgaszonym jak i na zapalonym lub jadacym aucie.
Odczyty sa naprawde bogate nie pamietam abym widzial tego tyle w VAG-u.
4) Bledy mozna zapisac lub wydrukowac klikajac w podrecznym menu:) .

Postaram sie w krotkim czasie zrobic opis poszczegolnych funkcji lub chociaz wypunktowac wszystkie punkty menu.

Co do wersji OP-COMa to faktycznie jest kilka ale roznia sie one z tego co wiem nowsza lub starsza wersja oprogramowania dolaczonego do zakupionego modulu, moja wersja to 070209, Na stronie czeskiego przedstawiciela widzialem i zciagnelem trial wersji 070319.

Juz wktotce kolejne screnshoty.

Pozdrawiam Alex

Błąd 638 automat
  Podczas diagnostyki VAG wyskakuje mi taki błąd w skrzyni automat 4 biegowa

00638 Połączenie elektryczne silnik / transmisja 2. Zobacz też straty zasilania ECM

Moge prosić o wyjasnienie tego opisu nie jest dla mnie jasny. A rzeczywiście przy zmianie biegu na 3 delikatnie szarpie przy wolniejszej jezdzie. Gdy jeżdze troche dynamiczniej jest okay.

Gdy wpisuje w google opis błędu wyskakuje mi tylko lakoniczy opis podany na wstepie.

1 Załącznik(ów) Blaueye, namieszałeś koledze, chyba sam do końca nie jesteś pewny jak to zrobić.
Dopasowanie licznika a sterownika silnika to są dwie różne procedury.
Przy wymianie licznika dopasowujemy go do sterownika silnika a przy wymianie tego drugiego dopasowujemy do licznika.
Nie wiem skąd wziąłeś kanał 51 ale nie używamy go podczas adaptacji, używamy kanału 50.
Adaptacja przy wymianie sterownika silnika na używany:
1. Trzeba mieć kod pin swojego sterownika silnika i kod pin tego 'nowego' używanego.
2. Przed wymianą spisać kodowanie aktualnego sterownika silnika.
3. Zamontować sterownik. Dioda immo będzie migać. Wybrać w Vag-comie [01-silnik] --> [11-login]-->wpisać kod pin 'nowego' używanego sterownika--> [OK].
4. Wybrać [10-Adaptacja]--> kanał 50 -->wpisać kod pin starego sterownika silnika [OK][test][zapisz]. Rozłączamy się.
5. Wyłączyć zapłon, następnie włączyć po ok pół minuty ale nie uruchamiać silnika. Uruchomić silnik po ok dwóch minutach.
6. Sprawdzić kodowanie sterownika silnika, ew. przekodować.
W liczniku nic nie grzebiemy.
Ten opis dotyczy passatów z immo3 czyli po liftingu.

Dla passatów przed liftem z niebieskim podświetleniem wstawiam załącznik z opisem.



© podbudowy drogowe, chudy beton, budowa dróg, stabilizacja gr design by e-nordstrom