Valeo IMO
podbudowy drogowe, chudy beton, budowa dróg, stabilizacja gr


28.11.2008: michu wrote:
Mam teraz tacens valeo 460 W ale pada w nim wentyl pozatym po zmianie proca
na x2 i grafy na R4780 jest troche za slaby - na 12 V  daje 11.8 w idlle,
jak cool and quiet daje proca na znamionowe taktowanie i zasilanie, spada do
11.72, a jak odpale jeszcze giere i grafa startuje to 11.68 sie robi.
Co mam wziasc zeby mialo wystarczajaca moc - okolo 600 W pewnie i KONIECZNIE
byl cichy. Mam na mysli bardzo cichy - lepszy niz ten trancens ktory w
testach jak go kupowalem byl chwalony wlasnie za mala ilosc generowanego
halasu - no i racja jak byl single core proc i 8800gts to byl do
zaakceptowania, ale teraz to juz za szybko sie ten wentyl obraca(dodatkowo
zaczol terkotac - lozyska padaja)


be-quiet seria darkpower, corsair, chieftec. Jeżeli masz UPSa, to strzeż się
Chiefteców - specjalizują się w niszczeniu upsów (zwłaszcza tych na małe moce).

Co do ciszy - Chieftec cichy po zmianie wentylatora, be-quiet - wiadomo, znak
rozpoznawczy, ale tandem chieftec+noctua jest cichszy IMO.


Musze koniecznie zmienic piora, do tej pory uzywalem Bosch'ow, wczoraj na
ESSO widzialem Valeo - sa tansze, ale ktos cos na grupie wspominal - ze
dobre....
Faktycznie sa lepsze od Boschow?

(Championow) nigdzie w poblizu nie mam.


a może spróbuj polskie motgumy, czy magumy - jakoś tak ;)
ZTCW to jako jedyny producent w byłych demoludach posiadający maszyny zgodne
z zachodnimi standardami.
cena ~7 zł / szt. i co miesiąc możesz zmieniać na nowe :))
IMO mają naprawdę dobre wykończenie...

Hej!

"Scyzoryk" <grado@interia.plnapisał w wiadomości


po co pierdolisz bez sensu. Zeby Ci udowodnic ze walisz smuty posiedzialem kilka minut nad cennikiem InterCarsu (jest dostepny
sklep w necie) Dla porownania wybralem kilka czesci Punto II 1,2 powyzej 99r i Sierra 2,0 od 87r. Ceny części to najtańsze dotępne
zamienniki do danego modelu. Podane ceny Fiat-Ford za sprzęgło komplet 250zł-329zł, klocki 51zł-44zł, uszczelka głowicy 50zł-47zł,
pasek rozrządu 33zł-20zł, tarcze hamulcowe 63zł-66zł.


Ale, ale - porównujmy silniki zbliżone bardziej mocą, szkoda, żeś nie podał
cen od Coswortha. ;-P

Sierra-Punto <min, średni:InterCars
Sprzęgło komplet 330, 442 - z, 549 (cośtam, Valeo)
Klocki 88, 120 - 80, 196 (ROULUNDS, ATE)
uszczelki to mi się szukać nie chciało
rozrząd (komplet) 168, 177 - 242, 212 (Contitech, SKF)
tarcze hamulcowe 74, 124-121, 186(Lucas, ATE)

Jakby nie patrzeć, to do Sierry części sporo tańsze.
I akurat te różnice IMO nie mają specjalnego znaczenia, bo co to za różnica,
w ogólnych kosztach eksploatacji? ;-)

W hipermarkecie nie ma sprzedawcy , który by doradził klientowi nie
dlatego że to obniża kosztu sprzedaży tylko dlatego aby klienci
dokonywali nietrafnych wyborów , dzięki czemu wzrasta obecna jak i
przyszła sprzedaż. <m, prwr


On Wed, 27 Dec 2006 19:11:48 +0100, "-ZED-"


<wroc@tnijto.polbox.comwrote:

Sierra-Punto <min, średni:InterCars
Sprzęgło komplet 330, 442 - z, 549 (cośtam, Valeo)


Dodać nalezy, że w ścierce sprzęgło wytrzymuje po 200-300 tysięcy.


Klocki 88, 120 - 80, 196 (ROULUNDS, ATE)
uszczelki to mi się szukać nie chciało
rozrząd (komplet) 168, 177 - 242, 212 (Contitech, SKF)


Kupujesz sierrę 2.0 DOHC, 2.0V6, 2.3V6 lub 2.8V6 i zapominasz o
rozrządzie (pierwszy ma łańcuch, pozostałe koła zębate).


tarcze hamulcowe 74, 124-121, 186(Lucas, ATE)
Jakby nie patrzeć, to do Sierry części sporo tańsze.
I akurat te różnice IMO nie mają specjalnego znaczenia, bo co to za różnica,
w ogólnych kosztach eksploatacji? ;-)


Dodaj elementy zewnętrzne - reflektory, kierunkowskazy....

On Thu, 21 Aug 2003 22:48:33 +0200, "Krzysztof Kalus"

<k@hell-spy.de wrote:
W poniedzialek jestem umowiony na wymiane - problem w tym, ze nie wiem,
jakie zalozyc... narazie mysle o Valeo (ponoc fabrycznie etz takie mialem)
czy ktos doradza mi cos lepszego ?


Valeo to "fabryczne" sprzęgło, ale IMO (bazując na doświaczeniach z
AR) najlepsze w sensie zachowania i długowieczności sprzęgła to Sachs.
Niestety zwykle okupione jest to wyższą ceną. Natomiast jeśli
priorytetem jest właśnie cena to polecam sprawdzenie dostępności w
ASO. FAP w ostatnim czasie wprowadził do wielu modeli regenerowane
fabrycznie sprzęgła, które w praktyce są zupełnie nowa a dopisek
"regenerowane" służy tylko względom fiskalnym.

Jacek.
i@cuoresportivo.pl


ipsz wrote:
Valeo to "fabryczne" sprzęgło, ale IMO (bazując na doświaczeniach z
AR) najlepsze w sensie zachowania i długowieczności sprzęgła to Sachs.
Niestety zwykle okupione jest to wyższą ceną. Natomiast jeśli
priorytetem jest właśnie cena to polecam sprawdzenie dostępności w
ASO. FAP w ostatnim czasie wprowadził do wielu modeli regenerowane
fabrycznie sprzęgła, które w praktyce są zupełnie nowa a dopisek
"regenerowane" służy tylko względom fiskalnym.


To tutaj chyba mamy tego przyklad
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=15400332
"Przedmiotem aukcji jest oryginalne,kompletne sprzęgło do samochodów Fiat
Punto,Punto II,z silnikami benzynowymi.Sprzęgło jest produktem odnowionym,po
zakupie należy odesłać starą część." A na fotce wyglada na calkiem nowe ;)

ipsz wrote:
Valeo to "fabryczne" sprzęgło, ale IMO (bazując na doświaczeniach z
AR) najlepsze w sensie zachowania i długowieczności sprzęgła to Sachs.
Niestety zwykle okupione jest to wyższą ceną. Natomiast jeśli
priorytetem jest właśnie cena to polecam sprawdzenie dostępności w
ASO. FAP w ostatnim czasie wprowadził do wielu modeli regenerowane
fabrycznie sprzęgła, które w praktyce są zupełnie nowa a dopisek
"regenerowane" służy tylko względom fiskalnym.

To tutaj chyba mamy tego przyklad
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=15400332
"Przedmiotem aukcji jest oryginalne,kompletne sprzęgło do samochodów Fiat
Punto,Punto II,z silnikami benzynowymi.Sprzęgło jest produktem
odnowionym,po
zakupie należy odesłać starą część." A na fotce wyglada na calkiem nowe ;)

To juz bym wolal dolozyc 100 PLN i miec pewne nowe firmowe sprzeglo. Bo cos
kolo 400 PLN placilem z rok temu za Sachsa do Punto. A tak to wiadomo na co
sie trafi ?

Pozdrawiam
Ryba


Mam przed soba nowa paczke (nawet opakowanie ostatnio zmienili
z folii na opakowanie plastikowe :)) - dwie sztuki kosztowaly
26 PLN.

No wlasnie. Valeo kosztują ok. trzydziestu kilku do 40 zl za
taki sam zestaw.


Byc moze - nie sprawdzalem.
Ale co - jakosc zdecydowanie wyzsza anizeli Motgum?
Wiesz mi one (Motgumy) odpowiadaja - zime wytrzymuja bez
zajakniecia, dzialaja komfortowo i IMO warte sa swojej ceny.
A Valeo jeszcze nie uzywalem, ale byc moze nastaje czas zeby
sprobowac.


Jest tylko maly problem. Jak bedziesz potrzebowal jeden a masz oryginaly to
taki Valeo powinienes kupic dwa (komplet), a oryginalny moze wystarczy
jeden.


A myslisz ze na reflektorach w 607 napisane jest Peugeot czy raczej Valeo? :-)
Ja jestem pewien, ze Peugeot nie pisze, a prawdopodobienstwo ze napisano na tym
Valeo jest calkiem niemale. IMO wieksze niz Hella.

Mirek napisał(a) w wiadomości:
<01bf59c9$438bd7c0$829af@k001.wszib.poznan.pl...


VW Golf II 1,8 wtrysk jednopunktowy.
Alternator firmy Valeo, za ktora nie przepadam i zaluje, ze nie Bosch.


Wtrace sie: IMO ciekawe ze niemieckie auto ma alternator
Valeo, stare Mondeo podobniez ma lampy Carello a wloskie
auta maja osprzet niemieckiego (teraz juz bardziej hiszpanskiego)
Boscha.

Jacek.

Jacek Ziomek napisal:


Wtrace sie: IMO ciekawe ze niemieckie auto ma alternator
Valeo, stare Mondeo podobniez ma lampy Carello a wloskie
auta maja osprzet niemieckiego (teraz juz bardziej hiszpanskiego)
Boscha.


Poczatkowo myslalem, ze ktos przede mna zainstalowal podrobke,
bo tylko z tym kojarzy mi sie Valeo, ale pozniej na gieldzie widzialem
wiele tych wlasnie alternatorow ze znakami firmowymi VW.

Mirek

Radoslaw Poplawski napisał(a) w wiadomości:
<3616359c.12302@news.ict.pwr.wroc.pl...


On Fri, 25 Sep 1998 20:44:11 GMT, "Jacek Ziomek" <j@polbox.com
wrote:

| W zasadzie to mozna powiedziec, ze nie wazne co IMO, bo mozna
spojrzec
| w wyniki sesji kwalifikacyjnych i tabele punktacji.

| Znowu: IMO to teraz McLaren chce miec MS,

Nie chce miec. Nawet nie moze, bo Schumacher zajety na amen.


Mialem na mysli mistrzostwo swiata - zla interpretacja.
Co do Schumachera - oni tyle nie placa.


| To tak jak z Twoimi opiniami o F1, a zwlaszcza rywalizacji miedzy
| Hakkinenem a Coulthardem i hamulach tego pierwszego - te sa naprawde
| ogluszajace :)

| Bidulek zawsze by chcial a perfidny los (jak wicher) mu
| coraz to psuje szyki. Znaczy sie Hakkinen.

Trudno. Ale w koncu zawsze mozna powiedziec, ze Schumacher to ostatni
szmaciarz, bo dwa lata temu nawet nie mogl zaczac pieciu wyscigow z


rzedu :)

Zawsze mozna komus przykleic late - kwestia chciejstwa.
No ale dzisiaj za to byl ladny wyscig. Co prawda (jak twierdzil
Schumacher)
opony nie dopisaly, ale milo bylo popatrzec.


O masz chocby ostatnio 156. Hella (ostatni numer ams) zrobila badanie
swiatel w kilkunastu rodzajach aut (pod katem sprawnosci swiecenie,
zasiegu,
rozproszenie i "celnosci" wiazki)...


Sprawdz w autach z tego testu, ktore wyposazone sa w lampy
Helli, a ktore w Carello, Valeo czy Boscha i skonfrontuj z wynikami.

Jacek.

Użytkownik Daniel_I <danielei@/tnij/poczta.onet.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b0ljh0$97@news.onet.pl...

"Te soczewki są chyba podobne (Hella) - świecą OK, pod warunkiem,

Ja mam Valeo - troche kosztuja (w ASO nawet 825zl sztuka - ale mozna kupic u
przedstawicieli Valeo za ~500zl) ale zdecydowanie polecam - zwykle lampy w
Bravie to lampki naftowe.

że lampy są czyste (przynajmniej u mnie - spryskiwacze świateł

Zgadza sie - jak kazde lampy :)

na trasie są raczej niezbędne, ewentualnie postój co 50 km i
przecieranie lampek :).

Przedyskutowalem temat spryskiwaczy w Bravie i podobno nie ma sensu (ale
zaznaczam: w Bravie)


A po co dawac BV na dlugie ??


Ja ostatnio dużo jeżdżę bocznymi drogami, co się wiąże z częstym
używaniem drogowych. Różnica jest taka sama jak w przypadku
mijania, więc IMHO warto.

Ja mam inaczej ustawione krotkie i zasieg lamp mam mniej wiecej 2x dluzszy
wiec dlugich prawie nie uzywam.


Mialem kiedys w innym aucie pozycyjne BV - byly w komplecie - IMO swiatlo
jest bielsze - zamontowalem tylko dlatego, ze byly w komplecie.


Ja nie zauważyłem różnicy - tzn. widać przez klosz niebieskawą
plamkę, po włączeniu świeci IMHO tak samo. Ale może mało wnikliwie
się przyglądałem :)

Mi sie wydaje, ze chyba bielsze ale z reszta .. jakie to ma znaczenie :)
PZDR
Tomek
Brava JTD

 sprzęgła jest poślizg. Nie wiem czy tak ma byc czy może już tarcza sprzegła


do wymiany?


Tarcza VALEO jakies 500 zl. Mysle ze nie powinno byc poslizgu. Ewentualnie
sprawdz regulacje linki.


nasz ma niby przejechane 151 tyś km ale coś ta druga cyfra jest lekko
przesuniete względem innych.


Moj 2000R ma 136.000 ;-)) Ale IMO 350.000. Pewnie wszystkie maja krecone
liczniki. W sumie latwo to sprawdzic. Wystarczy ze masz 2 imbusy. Wykrec
sobie liczniki. Ostatnio wymienialem zarowki - caly spob pod zegarami byl
zakurzony - ogolnie u mnie wygladalo ze wszystko jest oryginalne - bez
krecenia.


Napisz mi jeszcze ile maxymalnie można mu załadować?


Moj jest maly - nie podwyzszany - i wkladalem 1,2T. Modele MAXi wychodzilo w
wersjach wzmanianych i zwyklych. Wersje wzmacniane przyjmuje z powodzeniem
2T. Poznasz po wiekszej srednicy felgi.


My potrzebujemy go głównie do przewożenia mauserów ale dwa pełne to 2tony
i


Fiat Ducato - wbrew wielu opiniom to sprawna konstrukcja i udane
zawieszenie. Owszem - mozna sie przyczepic do wykonczenia - ale to bardzo
udany samochod.


Acha czy Wasze siedzenia też już są poszarpane?


Moje - tylko kierowcy jest poszarpane - pasazerowie maja jak nowe ;-)

pozdr.
Q.



© podbudowy drogowe, chudy beton, budowa dróg, stabilizacja gr design by e-nordstrom